Rüya neden istemiyor ki burda çok yakisikli bir çocuktan doğum günü parisi için teklif aliyor ve bilemiyorum mu diyorum gerçekten çok ilginç bu kizi sanirim bu yüzden seviyorum.
Aklimdan gecen sacma sapan düşünceleri atip rüya ya "Annengilden nasil izin alicam diye dert ediyorsan annem ondan izin alabilir istersen çünkü benim gitmemi sen glirsen izin vericek senden ilk defa bisi istiyorum
seninde isin düşer belki sevgilinle falan buluşmak istediğinde ben anneni ikna ederim bisiler uydururum bilirsin annen bana güvenir.diyip göz kirptim.niye boyle dedigimi bilmiyorum.eğer bir sevgili olursa ilk önce sevgilisi sonra onu öldürürüm." Senden öyle bisi istemem merak etme kendi isimi kendim halledirim ben.
"Ne demek istedi bu lan kendim hallederimmis baskalariyla sevgili olmasina asla izin veremem.Onu seviyorum nedeni bilmiyorum gözlerine bakamiyordum gözlerine baktikca kendimi kabediyordum. etrafimda o kadar kiz varken ben onu istiyordum.
Etrafimdaki surtuklerden daha saf daha temizdi.o benim olmaliydi sadece benim baskasının değil sadece benim.
RÜYADAN ANLATİM
Gözlerime hic bakmiyordu benden bu kadar mi igreniyordu bu kadar mi cirkindim ki?.
Onunla doğum günü partisine gitmek için can atiyordum ama ne giyicektim ki ?.
Mete biraz duraksadiktan sonra cevap verdi bisiler mirildandi ve sonra
"Neyse ne sen annem annneni ikna eder daha partiye 1 gun var yarin alisverise cikalim yanımda olacaksan biraz güzel ol bari.sürekli kalbimi kiriyor ve beni aşşağılıyor neden yapıyor ki boyle ben onu gerçekten seviyordum.
ben Sana ihtiyacim yok ben hallederim dedim ama o Yarin aksam 7 de hazır ol dedi zevkim iyidir dedi.ve yine göz kirpip arkasina bakmadan gitti.Bende hemen eve girdim hemen odama girdim ve yorganin altına girip Öküzüme sarildim öküz olmadan uyuyamiyorum bende.kimse bilmiyor bilirlerse dalga geçer hele ki mete bilirse.
Daha fazla dusunmemeye calisarak uykuya kollarimi teslim ettim.
Sabah kalktigimda her yer aydinlikti.Bugün tatil olduğu için çok geç kalmisim ssate baktigimda öğle olduğunu fark ettim.Kalktim kahvaltı yaptim.Annem kaldirir zaten masayi sonra odaya ciktim tabletimden wattpadten kitap okudum müzik dinledim ve biraz daha uyudum.
Kalktigimda saat aksam 6 olmuştu hemen kalkip anneme anne Zeynep Teyze sana bisi dedi mi dedim çekinerek o da evet birazdan da mete gelicekmis sen niye üstünü degistiemedin direk odaya cabuk ol dedi.Bende hemen odama gittim üzerime tek kol bir tişört ve altima bir deri tayt giydim ve botlarimi geçirdim hava iyiydi ama bot giymeyi çok seviyordum.
Eyeliner surdum ve biraz makyaj yaptim saclarimi acik bir birarak disari ciktim saat 7 olmuştu ve kapi caliyordu mete gelmiş olmali diyerek asagi indim ve meteyle göz göze geldim mete sonra gözlerini kacirarak bana hazirlandiysan hadi gidelim dedi.
Bende kafami salladim.Sonra annesinin arabasini almis ve kapimi acti teşekkür edip arabaya girdim.Kısa zamanda AVM te vardik ve magazaya girdi kolumdan tutup beni sürükledi.
Ve en az 10 tane elbise alip bana verip sunlari dene dedi bende girdim hemen içeri ve ilk elbise güzel değildi metede begenmedi 5.elbise de karar verdim kirmizi kisa bir elbise beğendi beni baştan asagi suzdu ve idare eder dedi ve bunu aliyoruz dedi
METEDEN ANLATİM
Saat 7 olunca evine gidip onu almaya gitmistim ve merdivenlerden iniyordu ve ona bakakaldim çok güzel olmuştu kisa zamanda çok değişmişti ve cok güzel olmuştu ve gozlerimi kacirip hadi gidelim dedim
ve AVM te girdik ve sürükleyerek bir mağazaya girdik ve 10 tane elbise alip onu gönderdim.5 elbise de arkami donup bir ona bakinca ne kadar yakistigini farkettim ama sonra bozuntuya vermemek için idare eder dedim
ama ne kadar yakistigini soyleyemedim ama o artik benim dunyamin en guzel kiziydi.