"Park Jimin"
"Buyrun benim"
"Haftanın şanslı ismi sizsiniz. İçeri geçebilirsiniz"
"Teşekkürler"
Jimin içeri girdiği anda yaklaşık 10 kişinin bulunduğu bir odaya girdi. Ve soruları sormaya başladı.
2 hafta önce
Jimin her zaman ailesi ile kavga eden biriydi. Aslında ailesine düşkün 'ana kuzusu' tiplerindendi. Fakat ailesi ona evlenmesi gerektiğini en azından sevgilisi olması gerektiğini söylemişlerdi.
Haklılardı. Jimin genellikle okulda eziklenen bir öğrenciydi. En azından 10.sınıfa geçene kadar. 10.sınıfa geçtiği ilk gün kızlar Jimin'e çiçek vermeye veya çikolata vermeye başlamıştı. Yanında da çıkma teklifi.
Fakat Jimin hiçbirini kabul etmemiş ve lise hayatını yalnız bitirmişti. Üniversitede farklı değildi onun için. O sadece bir kızı sevmişti. Roséanne Park Chaeyoung......
Onu 10.sınıfın başında görmüştü. Tüm okul onun peşinde koşarken o sadece o kızın koşmasını istiyordu. Fakat kızın başka bir sevgilisi vardı. Bu yüzden kızla daha önce hiç konuşmamıştı. Kızla aynı sınıfta olmasına rağmen.
Ve bu gerçek hayat olduğu için hocalar onları bir proje ödevi için bile birleştirmemişti.
Taslak bilmem kaç
Fetüsken yazdığım bi şe bu yüzden çok şe etmeyin
Konu: Jimin 27 yaşında avukat biri. Talipleri var fakat Jimin hala Rosé'yi seviyor. Bu yüzden bir programa katılıyor.
Evlilik programı değil.
Adam/kadın ortaya oturuyor.
10 maskeli kişi de çevresine oturuyor. Ardından adam/kadın çevresindeki kişiler ile
mesajlaşıyor. Her tur bir kişiyi eleyerek ilerliyor falan filan