Az első pillantás

104 1 0
                                    

Az egyik haverommal, Zalánnal kocsikáztam este a városba. Alig voltak emberek kint az utcán, szinte csak néhány autóval találkoztunk menet közben. Mentünk minden felé, beszélgettünk meg elszívtunk néhány cigit.

Éppen fordultunk le a McDonald's felé amikor egyszer csak Zalán lefékezett. Megállt mellettünk egy autó. Lehúzta az ablakot, kihajolt rajta és kiszólt : "Csá fiúk"
Előre hajoltam picit, de nem feltűnően és kinéztem.
Az egyik srác 180 cm körüli, nagyon rövid szőke hajú, és gyönyörű kék a szeme. Izmosabb testalkatú és káprázatosak a hófehér porcelánfogai.
Már az első pillantásra felkeltette a figyelmemet és mondhatni már akkor megtetszett.
A másik pasi is 180 cm körüli, talán kicsivel alacsonyabb. Neki valamennyivel hosszabb, barna haja volt és szintén kék szeme. Szemüveg is volt rajta. Kicsit teltebb alkatú, viszont kedvesnek tűnt.

Amég én szemügyre vettem a két idegen palit, addig Zalán megbeszélte velük, hogy valami Gusztáv háza előtt találkozunk 10 perc múlva. Majd mi elindultunk, ők pedig másfelé mentek.
Zalánra néztem és megkérdeztem :
-Kik voltak ezek?
-Csak két barátom.
-Értem...Most hova is megyünk?
-Gusztávhoz. Ő az, akivel most az előbb beszéltem.
-Rendben, menjünk...

Megörültem és egyben izgultam, hogy újra láthatom a srácot, aki az imént megtetszett. Bár mostmár tudom, hogy a mellette ülő, szemüveges fiút, Gusztávnak hívják. Hmm...Már csak a szépfiú nevét kéne megtudni.
Csak ültem Zalán mellett az autóban és azon gondolkoztam, hogy hova fog vezetni ez az este...Valamint reméltem, hogy szimpatikus leszek a "szőke királyfinak"... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A drog vagy a szerelem? 🤷🏻‍♀️Where stories live. Discover now