-115-

4.4K 128 7
                                    

*Shakira'nın bir röportajı;

1. En büyük neşe kaynağın nedir? Ailem, bilhassa oğlum Milan'ın gülümsemesi.

2.Şu an ayağında ne var? Hiç bir şey. Olabildiğim her zaman çıplak ayaklıyımdır.

3.Seni en çok tatmin eden şey nedir? Yeni şarkılar yazmak.

4.Kitaplığında neler var? Şiir, tarih ve sanat kitapları.

5.Neler kahkaha atmanı sağlar? Oğlumun ve onun babasının kahkahası.

6.Televizyonda asla kaçırmadan izlediğin şey nedir? Reruns of Seinfeld ve Curb Your Enthusiasm. Erkek arkadaşım ve ben son zamanlarda Suits'e de sarmış durumdayız.

7.Ne seni delirtir? Şu dünyada bir sürü çocuğun nitelikli eğitime ulaşma imkanının olmaması.

8.Hangi şarkı seni anında iyi bir ruh haline sokar? Nirvana'nın Smells Like Teen Spirit

9.En büyük zevkin nedir? Çikolata, daima.

10.Mutfak tezgahında neler var? Bir sürü meyve ve bazen biraz Nutella.

11.Senin hakkında insanların öğrendiğinde şaşıracakları şey nedir? Ben neredeyse bir ineğim. Tarih çalışmaya ve müze gezmeye bayılıyorum.

12.Hangi hayırişlerini destekliyorsun? 18 yaşımdayken kendi kurumum Pies Descalzos ile başladım. Kolombiya ve diğer gelişmekte olan ülkelerdeki savunmasız çocukların eğitim ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Derinden inanıyorum ki eğitim - özellikle okul öncesi eğitim- yoksulluk döngüsünü kırmanın yegane anahtarı.

13.Başucunda ne var? iPad'im ve belki bir parça çikolata, ya da iki.

14.Güzellik sırrın nedir? Az daha fazlasıdır, bolca su tüketmek, dinlenmek ve bir sürü C vitamini.

15.Gizli bir yeteneğin var mı? Eklemleri aşırı oynak birisiyim. Ayaklarımı başımın arkasına koyabiliyorum ki bu insanların ödünü patlatıyor.

16.Dolabında en çok giydiğin şey nedir? Beyaz bit tişört ve rahat, genellikle yırtık kotlar.

17.Yedi büyük günahtan hangisini işledin? Muhtemelen oburluk. Yemekleri çok seviyorum, ve ben kronik bir restoranlarda durmadan sipariş vericiyim.

18.Hangi batıl inançlara inanıyorsun? Yatakta şapka yok! Bu kötü şans getirir-Kolombiya'da istediğinize sorun.

19.Keşke gençken bilseydim dediğin şey nedir? Kendi kendime bu kadar baskı yapmamak ve daha fazla eğlenmek.

20.Her kadının hayatında en az bir kez yapması gereken şey nedir? Düşünmeden aşık olmak.

Ünlüler Hakkında BilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin