Mini YeoYeo

132 15 16
                                    

  
Ş

arkıyı dinlemenizi tavsiye ederim. Conan Gray çok iyi ve keşfedilsin istemiyorum :|  

"There's nothing you could do
To dampen up my mood
There's nothing you could say
Won't like you anywys."

______________________________________

"Ya- Yeosang, çıkar şu kulaklığını ve bizimle konuş artık."

"En sevdiğim şarkıyı dinliyorum. Umarım beni boşuna rahatsız etmiyorsundur Mingi-shi"

"Baloya kiminle gideceğimizi tartışıyoruz."

"Woo,neyini tartışıyorsunuz cidden.OWJDOSNWOSND(Gülme efektini böyle yapıcam isterseniz dalga geçebilirsiniz ksnsodbdosne). Balo 3 ay sonra zaten."

"Eğer baloya gidecek birini bulamazsan balo boyunca mal gibi oturacaksın."

"Sizce umrumda mı?"

"Mingi, gibi fazla olmuş. Bu direkt mal."

Önümde kahkaha atan ikiliye bıkkın bir bakış atıp sınıfa doğru ilerledim. Az sonra arkamdan gelirlerdi zaten. Koridorda yere bakarak ilerlerken sert bir şeye çarpmamla yerimde ufak çaplı bir sendeleme yaşadım.

"Hey, senin gibi bücürlerin burada yürürken daha dikkatli olması gerekiyor yoksa eziliyorsunuz."

Ne tatava yapıyor bu salak. Aramızda en fazla bir kaç cm vardır.

"Kim kimi eziyor anlamadım? Aramızda en fazla bir kaç cm var. Neyin havası bu?"

"Cidden, ziyansın. Seninle uğraşmak zaman kaybı olur."

Elleriyle yüzümden tutup kenara ittirmesiyle sinir katsayım artmıştı. Kimdi bu kendini bi halt sanan herif.

"O pis ellerinle nasıl benim yüzüme dokunabilirsin?" diyip koridorda beni takmadan ilerleyen çocuğun sırtına atladım ve saçını çekmeye başladım.

"Seni geberteceğim. Tanrım, üzgünüm elimi kana bulamak istemezdim."

Bir yandan saçını çekiyor, bir yandan bağırarak lanet okuyordum. Benim bağırışlarıma onun acı çeken çığlıkları da katılınca koridordaki öğrenciler bize bakıyordu.

"Hey, Yeosang. Senin beyninden zorun mu var? Seonghwa'nın üstünden in çabuk!"

"Ya-Yunho, bırak geberteyim bu pislik torbasını(seonghwa üzgünüm canikom)."

Yunho'nun beni kucaklamasıyla pislik  herife havada uçan tekme atmaya çalışıyordum.

"Bana bak velet. Seni geberteyim o zaman da böyle iğrenç sesinle hakaret edebiliyor musun, bakalım!"

"Yunho indir beni."
Yunho'nun beni yere indirmesiyle biraz pişman oldum. Pislik herif benden biraz da olsa uzundu.

"İlk sen hakaret ettin, pislik torbası."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Prom King ~SeongsangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin