capitolul 1

8 2 0
                                    

         Razele soarelui îmi mângâie pielea înfrigurată de adierea rece a vântului. Îmi place să privesc satul acompaniată de minunatele ființe zburătoare a căror ciripit este angelic, natura mă liniștește și mă face să mă simt eu insumi.
         
          -Bună gingașă zburătoare! Salut pasărea care s-a asezat pe creanga de copac din dreptul meu. Aceasta ciripeste în semn de salut parcă spunându-mi...
    
           -Bună, Cora! Ma bucur să te revad pe aici.

        În câteva zile voi pleca in Londra pentru a vizita mai multe facultăți, îmi doresc să studiez acolo încă de mică. Calatoria mea nu va dura mai mult de 1 săptămână. Bineînțeles ca îmi vor fi alături și prietenele mele.

       Să le fac o scurtă prezentare zic :)

      Lara este fata aceea zâmbăreață cu niște ochi mari de culoarea cerului senin. Este înaltă fiind scoasă in evidență de frumusețea ei.
      Nacy eeste fata amuzantă cu un par blond putin ondulat. Ochi ei albastri foarte sensibili nu te lasă să îți dai seama daca este veselă sau trista, dacă în urmatoarea secundă vrea sa te bată sau să îți spună o glumă. Iar aici apare Carla, cea mai amuzantă din grup, știe ce trebuie sa spuna in momentul potrivit, mai pe scurt are vorbele la ea .
          Acum observ că acest grup de prietene este format doar de fete cu ochi albastri si par blond, mai putin Lara care îl are o nuanță mai închisă asemanandu-se cu parul castaniu.   

                               ~

          Sunetul ploii care bate în geam mă trezește. Desi acest sunet mă încântă tot preferam să mai dorm, patul este prea confortabil pentru a mă ridica.

        Îmi iau telefonul de pe noptieră și verific ora. Este fix 11:26, destul de dimineață pentru această Cora somnoroasă mai tot timpul. Astăzi voi merge să mă întâlnesc cu foștii colegi pentru că nu o să îi mai văd mult timp de acum încolo.

      După alte minute de lenevit în pat verificand rețelele de socializare hotarasc să îmi fac rutina de dimineață și sa ma schimb pentru a pleca la cafeneaua la care am stabilit ca eu si colegii mei să ne vedem. 
      Îmi iau o pereche de blugi albastri la care pun o curea, un tricou negru și geaca de piele neagră. Avand în vedere ca afara ploua îmi iau si o umbrelă, iar in picioare teniși vans.

        Odată ajunsă la cafenea ma asez la o masă și îmi comand un croasant și un ceai pentru a inlocui micul dejun pe care trebuia să îl iau acasă înainte de a pleca. Între timp încep să mă mai uit pe instagram pentru a vedea ce mai e noi, așteptând ca scumpii mei colegi să ajunga din clipă în clipă.
        
        Și au ajuns, că tot vorbeam de ei. Incepand să povestim și să depănăm amintiri. Iar după vreo 3 ore decidem să ne luăm rămas bun și să plecăm fiecare acasă.

                              ~

          Urmatoarele zile nu am făcut ceva special, m-am rezumat la a îmi face bagajul, comparând cateva lucruri de care mai aveam nevoie și vorbind cu fetele.
         În după amiaza aceasta urmează să luăm avionul spre Londra, sunt nerăbdătoare să plecăm în această "excursie" în care pe lângă faptul ca vom face turul a mai multor facultăți ne vom și distra, vom visita locuri și vom merge și în cluburi. Doar trebuie să ne acomodăm cu locurile de pe acolo.

          Mă pregătesc pentru a pleca, îmi pun intr-un ghiozdănel strictul necesar cum ar fi incarcatorul, portofelul, castile, ceva șervețele, o carte și niște clămițe de păr, apoi îmi iau pe mine niste colanti negri și un hanorac bej, iar parul îl prind intr-un coc lejer, urmând plec spre aeroport unde mă voi întâlni cu dragele mele colege de drum.

            În aeroport era o mare înghesuială care îți dădea batai de cap până sa urci în avion. Dar bine ca am scăpat, iar acum ma relaxem pe locul meu confortabile din avion de lângă geam.
          Cerul la apus arată ca un portret pictat de ea însăși, natura. Nori pufosi îi pot asemăna foarte bine cu vata de zahar pe care o cumperi din parcurile de distracții. Totul arăta minunat de aici sus, de deasupra norilor. Usor, ușor adorm având in surdină muzica din căști.

            -Cora! CORA! uite cine a deschis ochii, mai avem în jur de 10 minute și aterizam. Așa că am zis să te trezesc pentru a avea timp să te dezmeticesti puțin.

           -multumesc, Lara! Somnul ăsta mi-a prins atât de bine...

          Coborâm din avion, apoi luăm un taxi pentru a ne duce la hotelul în care ne cazam. Aerul racoritor de noapte mă loveste în fața imediat ce am coborat din taxi indreptandu-ne spre receptia hotelului. Acolo Nacy vorbeste cu o doamna drăguță de la infirmerie pentru a ne da două camere stând  cateva zile. Acum urmează să mă culc inapoi, dar inainte voi face un dus și ma voi schimba in pijamalele mele comode. Am stabilit ca eu să stau in cameră cu Lara, iar Nacy cu Carla.   

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 30, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Above the clouds~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum