Bevezetés.

5 2 0
                                    

Sziasztok. Én vagyok Olívia, a mesélő. Ez a történet egy olyan szerelmes párról fog szólni akik újra meg kellett találniuk az összhangot, sok sok év után. Raffaello és Sofia. A történtek Görögországban játszódnak, Santorini-ban. Raffaello 35 éves könyvelő, míg Sofia 34 éves gyermek orvos és gondozó, Santorini nagy gyermek kórházában. Régen mikor még fiatalok voltak, ismerkedtek meg Sofia egyik barátnőjének a születésnapján.. Senki sem gondolta volna, hogy ebből egy igazi kis szerelmi történt fog alakulni idővel.. De azonban nagyon hamar a kapcsolatuk fejest ugrott a mélyvízbe. Raffaello szakított Sofiával és letelepedett Ausztriában és vissza sem nézett a múltjára. Ott hagyta a családját, a szeretteit, a szerelmét, és minden egy embernek fontos dolgot csak azért, mert nem tudta saját magát elfogadni olyannak amilyen. Beletemetkezett a sportba, futásba, biciklizésbe, kapcsolatokból kapcsolatokba és próbált jobb emberré vallni, de mivel nem a megfelelő emberrel próbálkozott, nem sikerült neki.
     Sofia azonban teljesen megváltozott. Szakításuk után, rangot lépett a munkahelyén. Egyre több gyerekkel foglalkozhatott, egyre több tapasztalatot nyert és annál is jobban szerették őt a gyerekek. Volt ott egy kedvenc kislánya, Kiara. Ez a kislány vak volt, és csupán 7 éves létére ő tanította meg Sofiát, hogy bár nem látja a világot, de így is csodálatosan tudja magát érezni, értékelni az élet apró örömeit, ez a kislány azért volt a kórháznak szívesen fogadott csöppsége, mert egyszer amikor a szülei épp hozzá siettek a születésnapján, autobalesetet szenvedtek és a kislány teljesen árva maradt. Sofia ezért sokszor elvitte a kislányt magához aludni, elvitte fagyizni, tengerpartra napozni, és külön féle tevékenységekre, hogy a kislány ne érezze magát cserben hagyva és egyedül.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Apr 30, 2020 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

R&S Egy hét a titkos tónálTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon