Cap.1

0 0 0
                                    

M-am trezit cu o noua speranta. Incerc din răsputeri sa imi creez un viitor, de aceea lucrez dimineata si seara, iar după amiază scoala. Am noroc ca fac cursuri după-amiaza, iar dupa ore direct la job.
Sunt barman la The Sun. Un local popular din orasul Sunset Dust.
Sunt Jennifer, am 17 ani si provin dintr-o familie formata din tatal meu vitreg Rony si cățelul meu Moon.
Provin dintr o familie modesta, cu un tata care bea, parinti biologici care m au abandonat.. Tata cand eram mica iar mama acum 5 ani.. Cand a decis ca tatal meu vitreg nu e îndeajuns de bun pentru ea, asa ca a plecat cu Bill, barbatul cunoscut intr o seara in bar..
Iar eu.. Am ramas cu Rony, ii sunt recunoscatoare ca m a crescut, insa de 3 ani incoace a devenit insuportabil... Ne certam din orice.
Bine ca acum am cam tot timpul ocupat de job si scoala.
Invat la liceul Sunset Dust high school in clasa a 12a.
Visul meu este sa calatoresc,imi place atat de mult sa fac cunosc oameni,sa am tot gelul de experiente ...Sa ma simt liberă.

>>>>>
Același vis... Fug printr-o padure de un câine care mârâie atât de tare încât sperie toate animalutele din pădure.

Ceasul sună
Mă trezesc speriata dându-mi seama ca este alarma ce ma scoate din acel vis... Este timpul pentru prima zi de clasa a 12a.

-Jennifer trezireaaa(tipa Ronny de jos)
-Acuuum!

Cobor în bucătărie, vazandu l pe Ron cum pregătește micul dejun... Ma duc ușor spre masă.
-Oua cu bacon? Ingenios (rad timid placandu mi ce vad)
-Ce? Am vrut sa fac ceva ce îți place..
(Ronny nu e un om rau, sincer mi a fost un tata bun.. Însă în ultima perioada nu știu ce are și de ce se comporta cu mine urat... Nu i am dat niciodată motive)
-Calm, îmi place, mulțumesc mult. (zâmbesc la el)
-Vrei sa te duc eu cu mașina la liceu? (o camioneta de prin '97)
-Ahm..sigur,daca e ok și nu te deranjez...
-Fii serioasa...
În mașină a fost o atmosfera destul de ok,ba chiar Ron a dat melodii ,el care nu face asa ceva.Ajung in fata liceului si sincer abia asteptam sa inceapa.Prima zi intotdeauna incepe dimineata apoi cursurile se pun dupa-amiaza.
Avand in vedere ca nu am avut o vara atat de interesanta,liceul este pe cat se poate de interesant.(O sa va dati seama de ce spun asta)
Cobor din masina si o zaresc pe Bella(Prietena mea ,cred ca dintotdeauna.Mamele noastre obisnuiau sa fie ca 2 surori)

-Beelll!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 20, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nu e bine ce facem! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum