ŞUAN NE Mİ YAPIYORUM ODAMDA SİNİR KRİZİ GEÇİRİYORDUM. ELİME GEÇEN HER ŞEYİ FIRLATTIM. GERÇEKTEN BIKMIŞTIM ARTIK. HERKES BANA CİMCİME DİYORDU. EVET KISA BOYLUYDUM ZAYIFTIM UFAK TEFEKTİM. BUNU HER ZAMAN HERKES YÜZÜME VURMAK ZORUNDA MIYDI ? BUGÜNDE AMCAMLAR BİZE GELMİŞTİ. AMCAM SÖYLEMİŞTİ. BENDE SİNİRLENMİŞTİM VE BAĞIRARAK ODAMA ÇIKMIŞTIM.
- ASLI AÇ KIZIM KAPIYI.
- AMCA GİDER MİSİN LÜTFEN. AMCAMI ÇOK SEVİYORDUM AÇMAM İÇİN ÇOK YALVARINCA BENDE AÇTIM. AMA YÜZÜNE BİLE BAKMADAN YORGANIN İÇİNE GİRDİM. AMCAM GELİP YORGANI KALDIRDI. AMA YAPMA BUNU YA. O KADAR İÇTEN VE SICACIK GÜLÜMSÜYORDU Kİ.
- ASLI BAK KIZIM SENİ KIRDIYSAM GERÇEKTEN ÖZÜR DİLERİM. AMA CİMCİME KÖTÜ BİRŞEY DEĞİLKİ. KISA BOYLU OOLMAKDA KÖTÜ BİŞEY DEĞİL. BEN UZUN BOYLUYUM AMA HİÇBİR İŞE YARAMIYOR. ELLERİYLE YANAKLARIMI İKİ YANDAN KAVRADI.
- SENİN O KADAR GÜZEL BİR YÜZÜN VAR Kİ BOYUN KISA OOLSA NE OLUR.
- GERÇEKTEN Mİ ?
- TABİ GERÇEKTEN KIZ CİMCİM.... TAMAM SUSTUM.
- AMCAAAAA. AMCAM YANAĞIMI SIKTIKTAN SONRA ÖPTÜ. BENDE TABİ HEMEN ŞIMARDIM.
- AMCA BANA NE ZAMAN AYFON ALACAKSIN ?
- NE ZAMAN TAKDİR GELİRSE. HEM BUGÜN GÜNLERDEN NE ?
- CUMARTESİ.
- PAZARTESİ OKULLAR AÇILIYOR.
- OFFFF AMCA HATIRLATMAK ZORUNDA MISIN ?
- YENİ OKULUNA ALIŞMAN BİRAZ ZAMAN ALABİLİR AMA SENİN ÜSTESİNDEN GELECEĞİNDEN HİÇ ŞÜPHEM YOK. AMCAM YANAĞIMI ÖPÜP ODAMDAN ÇIKTI. TEKRAR OFLADIM BEN NE YAPACAKTIM YA. 3 AY ÖNCE İSTANBULDA YAŞIYORDUK AMA BABAMIN TAHİNİNİN İZMİR'E ÇIKMASIYLA BURAYA TAŞINDIK. BABAM DOKTORDU. ANNEMDE İZMİR'E TAŞININCA BİR ŞİRKETTE MUHASEBECİ OLARAK İŞE GİRMİŞTİ. DURUMUMUZ İYİYDİ. BEN LİSE SON SINIFA GİDİYORDUM. 18 YAŞIMA GİRİCEM 2 AY SONRA. YENİ EVİMİZE ALIŞMIŞTIM. ESKİ EVİMİZDEN DAHA BÜYÜKTÜ HATTA BAHÇESİ BİLE VARDI. BAHÇEYE AMCAMLA KIVIRCIK FALAN EKMİŞTİK. YAVAŞTAN BÜYÜMEYE BAŞLADILAR BİLE. HER NEYSEDE HARBİDEN 2 GÜN SONRA OKULLAR AÇILIYO. YENİ KANKALAR FALAN WOWSS.
- ASLI HADİ KIZIM YEMEK YİYCEZ.
- TAMAM ANNE GELİYORUM. YATAĞIMI DÜZELTİP AŞAĞI İNECEKTİM Kİ TELEFONUM ÇALDI. ARAYAN İSTANBUL'DAN ARKADAŞIM ÖYKÜ İDİ NEŞEYLE TELEFONU AÇTIM.
- ASLIIIII.
- EFENDİM ÖÖÖYKÜ.
- AŞKIM ÇOK ÖZLEDİM SENİ YA.
- BENDE BİTANEM.
- ASLI ÇOK MUTLUYUM ?
- NİYE NE OLDU KANKA ANLAT HEMEN .
- KANKA DENİZ'LE OLDU BU İŞ. ÇIKIYORUZ. ÖYKÜ DENİZ'İ 3 SENEDİR SEVİYODU AMA BİR TÜRLÜ CESARETİNİ TOPLAYIP AÇILAMAMIŞTI.
- OHA AÇILDIN MI ÇOCUĞA =?
- DÜN GECE MARKETTE KARŞILAŞTIK. SONRA BİRŞEYLER İÇMEYİ TEKLİF ETTİ BENDE KABUL ETTİM. BİR KAFEYE GİTTİK. O SIRADA CESARETİMİ TOPLAYIP AÇILDIM. ODA BANA KARŞI BOŞ DEĞİLMİŞ. ASLI GÖRSEN ÖYLE TATLI Kİ AMA YA.
- CANIM BENİM ÇOK SEVİNDİM NEYSE BENİM KAPAMAM GEREK YEMEK YİYCEZ AMCAMLAR BİZDE.
- TAMAM BEN SENİ ARARIM YİNE SENİ SEVİYORUM , HOŞÇAKAL. ANNEMİN 2 . KES SESLENMESİYLE TELEFONUMU YATAĞA ATTIM. OĞLUM BORU DEĞİL ÖYLE ATILIR MI S3 O. TELEFONUM SAMSUNG s3'TÜ KÖTÜ BİR TELEFON DEĞİLDİ AMA BEN AYFON 6 İSTİYORDUM. ZATEN AMCAMIN BANA SÖZÜ VARDI. MERDİVENLERİ 3'ER 3'ER İNEREK MASAYA KOŞTURDUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİMCİME
AdventureHERKESİN FİZİKSEL OLARAK KÜÇÜK GÖRDÜĞÜ KIZ HERKESİ ŞAŞIRTARAK HAYALLERİNE KAVUŞTU. AMA ORTADA TUHAF BİR ŞEYLER DÖNÜYORDU. 6 YIL ÖNCE FALINA BAKTIRDIĞI KADININ DEDİKLERİ TEKER TEKER ORTAYA ÇIKIYORDU. TÜM SEVDİKLERİNİ TEKER TEKER KAYBEDİYORDU. PEKİ BU...