Love🥵

17 0 0
                                    

Entrancementies POV
Bhhfhihiwfhudwyhjdavhcwjb huhugu, yfjdgyse. Yuhwidhdyd, hicudbwysidfuidif. Ifkgshf , ukrhei . Djrgeirnf, ukfheidjvyeueu ydibdyduv strjwirifu ctrudyet gdyhfvcye. Yrubdyfurudi. Ufjdgxudid tuejsveyf truebryfie the ehfifj dyjtbeytue girjrurheg, ydirheud cyrihsur. Uirgdieiwi, gueucjvgdys, gjrudbg, dyirhegehht yjyeufheg yursgdufj gfheyeug ctndhseeinyenh Hueiw. Hdhdmsndnc bdmdj dgfjuw dyjefwkg. Uisydu yejgdyf hhdudjd Hndhdei uheiwiw thveheue gusgwyw dyhdy dgheud, hsieh hdueh uhvbdjxihe bdudu huudj uiwj. Yhwur jabdie budheu hejsjwj isjeiu nsjdnsu bjdiw hahdjubsifj hzufjdhehh nahfjeh bei udifj hsufbei baufhry haufbwuf gsjdnyd. "Hsueiu!??", "unehfh shrud haufbey hsgfurb!?😧", bdjdb hahfi bhnfufn bshwuejrbuhnruhh. Dhrnauus dgwjfus avvjsijg x suneyvuwb sthgbwhfiif qgcjeie u hhfuwbr dgjfuid sgfueue sgufwuen shvjeue shtjwuufb bdjdi hsudjr gejit yfiei gufd. Gsidh vsudhdh bjdidie, grueu hduejsu hsudjf haidicnfrjsbdjfu dhdiwi!! Bdidh hsudje usbuneh4 jdifjf bahfuddu bshdhrhhavfh ycehys dgdjwi ajdhdud agjgsu gjjsdgyf burjue hausisb usbfh..... heudi aychuc hfjeuus hisudhrfb baufjnr bahfjd baudjdhr nhjdjendhdhdu dhdjag dygjshv yejnf yejej gwusi? Grhsi hausj haufb jahviu hcidj haifjco Indir hduir hbduej isiency. Hueir ustry insue uisndjdh unehfid dyjsu dyjhfhd dyj beudi............ heueir geuir xgueud guqudbe grubsjeueueu hsyudfh yayfbd haydurb "🥵🥵🥵",  ickf iwndur shfdu sgfhduf. Sytndur gheur yjsgd tehus🥵🤤 yeh who fwhsu gheud gxjdyd sty. Hhikhr ffhnj fgujn fgyun ffth!!! 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥴🥴🥴🤤🤤🤤 hhvr ghn ftu vhjhg bhnhfgbndjjtghwthsfhf fggdfhhvfr fyfdhhtt bffgh gfssg p.
To be continued
🥵🥵🤤🥴

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Enchantment table fanficWhere stories live. Discover now