Jungkook: Ένας έφηβος ηλικίας 18 χρόνων. Άλφα. Διεκδικεί ότι επιθυμεί και όποιον επιθυμεί . Επιθυμητός σε πολλούς Ωμέγα και πολλές Λούνα .Μεγαλώνει σε πλούσια οικογένεια και έχει έναν μεγαλυτερο αδερφό τον Youngi.Και οι δυο φημίζονται για την αλαζονεία και την εκκεντρικότητα τους.
Jimin: Εχει ιδια ηλικεια με τον Jungkook.Ωμεγα. Ευγενικος και πανω απο ολα σεμνος .Εχασε τον πατέρα του σε μικρη ηλικεια .Καταγεται απο την Busan. Προσφατα μετακομισε στην Seoul με τον κολλητο αλλα και παιδικο του φιλο Teahuyng .Πολύ αθώος μα πάρα πολύ αθώος, μην ακουσει την ώρα της ποίησης Σαίξπηρ κοκκινίζει. Τόσο αθωος.
Taehuyng:Το παιδί είναι άλλη υπόθεση. Πασχουμε να καταλάβουμε από που μας ειρθε αυτός ο βρουτος. Χαζό παιδί χαρα γεματο. Του ταιριάζει γάντι αυτή η παρεμεια. Same age και αυτός. Ωμέγα. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει iq μικρότερο μιας μπανανας. Λίγο ανώμαλος έτσι πολύ λίγο όσο πατάει η γάτα δηλαδή.
Hoseok: 19 χρόνων το παιδί μας από εδώ . Παντα με ένα ηλιόλουστο χαμόγελο. Ωμέγα. Έμπιστος και πολύ κος φίλος με τον Youngi. Έχει συναισθήματα για αυτόν άλλο το παιδί είναι στο κόσμο του. Πιστεύει ότι τα αισθήματα που νιώθει δεν θα είμαι ποτέ αμοιβαία.... Παρόλο που είναι Ωμέγα η συμπεριφορά του είναι ίδια με έναν Άλφα.
Youngi:19 χρόνων. Αλφα. Αλλαζονικος και εκκεντρικός μεν, αλλα μόνο σε αυτούς που δεν συμπαθεί, δηλαδή όλο το σχολείο. Τρέφει συναισθήματα για τον Hoseok... Άσχετος που είναι Αλφα και από την φηση του πρέπει να κάνει το πρώτο βήμα δεν έχει την τόλμη.
Seokjin: 20 χρόνων. Ωμέγα. Μαύρη ζώνη στο πέταμα παντοβλας.Εχει μεγάλη αδύναμια στο ροζ. Φίλος με τον Jungkook τον Youngi και τον Hoseok. Υστερικος σε όλα.
Γειά ζαζ σαμπονοκασερακια μου τι μου κάνετε; 💓