Jungkook's pov.
,, Raz, dva a tri!....... Raz, dva a tri!........ Otočka!"....
,,Super chalani dajte si prestávku boli ste skvelí! " pochválil nás náš choreograf keď sme dokončili choreografiu k novej piesni.
,,Zajtra si to dáme ešte raz a potom by sme mali natrénovať aj ostatné" povedal nám a my sme mu len prikyvli pretože sme nevládali rozprávať.Sadli sme si do 'našej miestnosti' kde už bolo objednané jedlo. Na nič som nečakal a rozbehol som sa tam hneď ako prvý. Skočil som na gauč a rýchlo si zobral jedlo na ktoré som mal chuť. BULGOGI.
,, Mňam! Je to výborné " povedal som a zachytil som Jiminov naštvaný pohľad na mne.
,, Čo ma tak vraždíš tým svojím malým ksichtom?" povedal som a uškrnul sa pretože som presne vedel prečo sa na mňa tak pozerá.
,, Jeon Jungkook ty si mi ukradol moje jedlo!!!! " skríkol a ja som vybúchol do smiechu.
,, Tak prepáč no nemôžem za to že si tu bol posledný. " povedal som provokačne a usmial sa na neho najviac ako to šlo. Jimin len pokrútil hlavou a zobral si to čo mu ostalo.,,Asi stárnem" z ničoho nič sa ozval Jin keď sme jedli naše objednane jedlo.
,, A to ta ako napadlo?! " skríkol J-hope zatiaľ čo ostatní sa snažili zadržať smiech.
,, No moja kondička je na tom celkom zle.. Už v polovici tréningu som nevládal zatiaľ čo vy ste sa tu premávali bez akéhokoľvek náznaku únavy." povedal Jin hyung trošku smutne.
,, Ale Jin prosím ťa! To nemôžeš myslieť vážne! Ja som bol tiež už v polovici unavený ale musel som držať krok s ostatnými. Neboj sa nestarneš len sme dlho netrénovali pretože sme mali pauzu, neboj za pár dní tu budeš ty pobehovať a tancovať jak profík a my ti nebudeme stíhať! " dopovedal J-Hope a ostatný prikývovali hlavami a smiali sa.
,, Ďakujem ti J-Hope za to že mi tak veríš toto ti nikdy nezabudnem ." povedal Jin a dramaticky sa chytil za srdce na čo zase všetci vyprskli do smiechu. Všetci však stíchli keď do miestnosti vošiel náš manažér.
,, Annyeonghaseyo!" všetci sme sa pozdravili a uklonili na náznak úcty.
,, Čo vás sem privádza v tak neskorú hodinu?" opýtal sa Namjoon a nervózne sa usmial.
,, Tak po prvé nič vážne len som sa chcel pozrieť ako sa darí mojim šikovným chalanom. A po druhé sú len tri hodiny poobede Namjoon " usmial sa a každého si dôkladne obzrel.
,, Vidím že ste vo forme čo je veľmi dobre. Dúfam že sa dôkladne pripravujete na tohtoročné odovzdávanie cien na MAMA's ktoré sa majú uskutočniť už o týždeň. Počul som že ste nominovaní." povedal plný radosti.
,, Áno sme nominovaní na najlepšiu chlapčenskú skupinu, najlepšie music video s pesničkou Spring day a najlepšie tanečné vystúpenie s pesničkou DNA." povedal nadšene Tae.
,, Som na vás pyšný dúfam že si odnesiete aspoň jednu cenu. Budem vám držať palce." prekrížil si prsty na rukách a ešte viac sa usmial.
,, Ďakujeme! " povedali sme všetci naraz až na Yoongiho ktorý sa celý ten čas len napchával jedlom- Počkať! To je moje Bulgogi?!
,, Min Yoongi! Ako sa opovažuješ siahnuť na moje Bulgogi?!!!! " skríkol som po ňom a mal som sto chutí po ňom hodiť Jimina ktorý vtedy akurát vedľa mňa sedel.
,, OÚ, prepáč Jungkook nevedel som že je to tvoje." zaklipkal nevinne očami a následne sa zákerne usmial. Všetci na nás divne pozerali zatiaľ čo som ho ja prepaľoval svojim pohľadom potom som však upriamil pozornosť na manažéra ktorý akurát odchádzal. Všetci sme sa ešte slušne pozdravili a pokračovali sme v jedle..... Teda ostatní pokračovali v jedle. Ešte posledný krát som zazrel na Yoongiho a potom som si šiel zbaliť svoje veci z tréningu.Neskôr sme sa s chalanmi dohodli že naspäť si zavoláme nášho vodiča s autom. Predsa len sme boli unavení a ísť pešo by sa nám nechcelo. Popri čakaní nikto neprehovoril všetci sme boli na mobiloch. Chcel som vedieť čo je nové vo svete a tak som si prešiel najnovšie novinky na instagrame a Twitteri. Skoro nič zaujímavé som nezistil až na to že akurát včera mal premiéru nový film ktorý by sa mal do kórejských kín dostať už čoskoro. Volal sa 'love or death' a hrala tam Haily Destiny Henderson. Je to jedna z herečiek ktoré mám rád. Hrala vo veľa mojich obľúbených filmoch. Obdivujem jej herecké výkony.
,, Chalani počuli ste o tom novom filme kde hrá Haily Henderson? " spýtal som sa.
,, Jop, akurát o tom čítam na nete." ozval sa Namjoon.
,, Kto na to pôjde somnou do kinaa?" spýtal som sa a usmial ako najviac to len šlo.
,, A aký je to žáner?" opýtal sa Jimin.
,, Love or Death....... Vieščo Jimin neviem asi to bude horor. " povedal som ironicky.
,, Len som sa pýtal " zdvihol ruky do obranného gesta.
,, Veľmi dobre vieš Jungkook že mňa na nijaký romantický film ešte nikto nedotiahol a ani nedotiahne. " povedal Yoongi.
,, Teba by som zo sebou ani nezobral za to čo si mi dnes spravil. " povedal som a zamračil sa na neho.
,, Ja som ti to len vrátil za tu pizzu ktorú si mi pred týždňom zožral! " skríkol a ukrivdene sa zatváril.
,, Nevedel som že ta pizza je tvoja! " začal som sa brániť.
,, No vidíš a ja som zase nevedel že to Bulgogi bolo tvoje. " povedal ironicky a ja som sa rozhodol to nechať tak. Po prvé nechcel som sa s ním zbytočne pohádať a po druhé už nám prišlo auto. Všetci sme si nasadli.
V prvom rade sedel Yoongi, J-hope a jimin a v druhom rade Ja, Tae, Namjoon a Jin sedel v predu. Cesta do dormu trvá približne dvadsať minút autom ale keďže boli kolóny tak to vyzeralo tak na dobrú pol hodinu možno aj viac.
Vytiahol som si slúchadlá a pustil si pesničky, hlavu som si oprel o okno a zavrel oči.
Po chvíli som začal zaspávať nechcel som zaspať no únava ma ľahko premohla.,, Kookie vstávaj! " povedal Namjoon a pohladkal ma po vlasoch ako malé dieťa.
,, Namjoooon, niesom decko prestaň." povedal som mierne nahnevane a otvoril som svoje ospaté oči.
,, No tak sorry, nabudúce ti kľudne vlepím jedno zaucho ak by si chcel. " ironicky povedal Namjoon a ja som len prekrútil očami.
,, Ach tí teenageri. " povzdychol si yoongi ktorí akurát otváral dvere.
,, Čo prosím?!" vypleštil oči Jin.
,, Aký som ti tu ja teenager Yoongi?" spýtal sa a upieral na neho zrak.
,, Tak teda teenageri a dôchodcovia." povedal načo všetci vrátane jeho vybuchli do smiechu.
,, No ha ha to bol fakt podarený vtip." povedal urazený Jin.
Keď sa Yoongimu konečne podarilo otvoriť dvere vošli sme dnu.
Všetci sa rozbehli do svojich izieb. Ja som si dal sprchu a ľahol si do postele so slúchadlami v ušiach. Bolo síce len pol piatej no bol som veľmi unavený tak som po chvíľke počúvania aj zaspal.Hello! Dnešná kapitola kratšia. Dúfam že karanténu zvládate dobre a želám vám pekný zvyšok víkendu.
❤️ ❤️ ❤️
YOU ARE READING
Alive again [BTS]
FanfictionWorld News: ,, Slávna herečka Hailey Destiny Henderson spáchala dnes ráno samovraždu, jej telo sa našlo v jej dome v Los Angeles Ešte nie je úplne isté čo spôsobilo smrť tejto mladej herečky ale podľa niektorých jej rodinných príslušníkov to spôsobi...