- Part 1 -

60.7K 237 7
                                    

Aku hendak sangat.
Aku dah gian betul.
Tak tahanlah. 

Dulu aku tiada masalah mendapatkan lelaki buat sex. Tak perlu mencari.  Ada saja peluang datang melimpah. Tak perlu merayu-rayu. Seminggu pasti tak  kurang dari 3 kali tapi sejak sebulan dua nie tiada yang sangkut. Sampai  aku desperate cari di toilet shopping mall yang terdekat. Bila kesempatannya ada  selalu melepas aje. Isteri suruh pulanglah. Macam-macam lagilah. Peluang  selalu hilang begitu aje. Tiba-tiba aku terdesak.

Kadang di masjid mataku berlegar-legar. Mulutku berkomat ikut bacaan tapi  mata nakalku berleluasa memerhatikan orang aje. Bila ada yang melintas  mata jahatku merenung-renung mereka. Batangku mengeras gila. Horny semacam.  Takleh control. Dah macam anak-anak muda baru berkecimpung. Kuat mana pun  usahaku menepis ketidakstabilan fikiran sex, aku tetap tak berjaya memuaskan  nafsu mataku ini. Sejak berumur nie nafsu jantanku tak putus-putus  menginginkannya.

Apa lagi bila melihat orang solat memakai kain tanpa seluar dalam. Aku  jadi ghairah mengamati keindahan bentuk punggung mengepit kain celah  jubur. Ada yang bulat, gebu, ketat dan juga muscular. Bantuan sinar lampu  samar-samar kadang memberi illusi buah zakar hangat mereka melekat  di celah peha. Kadang2 terlihat juga batangnya walau tak jelas betul.  Terkontang kanting dagingnya terhayun-hayun dalam kain masa berjalan. Saat  begini kepuasanku semakin memuncak.

Bukan aje diruang solat tapi ditandas juga. Asal dapat bergesel bahagian-bahagian  kulit mereka jadilah. Diluarpun begitu juga, bila ada yang menyalin  pakaian, aku datang dekat mengharap dapat jelas melihat bentuk badannya.  Pentingnya asal bonjolan-bonjolan terlihat. Bila keghairahannya tak dapat  dibendung lagi, aku segera pulang mendapatkan isteriku tersayang. Aku  sumbatkan batang panjang kerasku ke lubuk rahimnya. Sepenuh daging  mentahku buat santapannya.

Walau jasadku melekat-lekat dengannya tapi tetap ghairah mengimaginasikan  jantan buas. Setiap gerakan dan pelukan hanya membayangkan mereka. Kejam  tapi nyata. Lama-lama aku jadi serba salah. Aku solat dirumah aje.  Ketenangannya kembali dan lama-lama terlupa akan kecenderungan awalku.  Masa-masaku banyak terluang buat isteriku tersayang. Setiap minggu  kesupermarket beli barangan harian. Dah 5 minggu begini. Tapi ada seorang  lelaki ini kerap mengekoriku.

Dia selalu dibalik tiang memerhatikanku. Bila abis aku beli barang-barang dia  pasti ada diluar tersenyum-senyum kambing tapi aku malaslah nak mengoratnya.  Lagipun aku pasti dia akan menungguku setiap minggu. Dia tahu tepat  waktu aku tiba. Minggu nie isteriku ikut ke supermarket. Dia takde pula.  Aku pula yang tercarinya pula. Isteriku masuk tengok-tengok barangnya. Aku ke  toilet nak kencing tapi tercari2nya didalam. Takde juga. Aku perasan  isteriku berbual dengan seseorang. Macam kenal aje.

"Eh. Abg Man. Apa kabar?", dia tanya. "Baik. Udah ke nie?", aku tanya.  Dia angguk malu. "Alamak. Makin lawalah. Manis pula. Apahal diJB nie?",  aku tanya. "Dia dah setahun disini", kata isteriku. "Kawin juga ye.  Suaminya mana?", aku tanya2. Tak pernah melihat suaminya. "Dia ada disini tadi tapi entah kemana2 pula", katanya mencari2. "Senang2 Abang ngan Akak singgah2lah ke rumah", katanya lagi. "Boleh Udah", kata  isteriku. Udah mencari2 lagi. "Tu dia suami Udah", katanya menunjuk.

Aku terperanjat kejap. Lelaki yang selalu mengikutiku berminggu2.  "Inilah suami Udah. Alias. Kenalkan Abg Man", katanya. Kami bersalaman. "Abang. Ingat lagi tak Akak nie. Yang tolong buat rendang pedas best giler tu. Ingat?", dia tanya. Isteriku senyum. "Ingat2. Sedap rendangnya. Apa kabar Akak?", dia tanya. "Baik. Alias?", isteriku tanya.  "Baik juga", katanya. "Ini suami Akak. Dia tak datang dulu", kata  isteriku. Dia tersenyum2 malu. Kami berbual tapi otakku berfikir. Member nie sedaraku rupanya.

Sanubariku ketawa. Kami gerak menuju gerai makanan. "Dah 2 tahun kawin. Bila lagi?", isteriku tanya. "Belum lagilah Akak. Jom kita tengok2  makanannya", katanya meninggalkan kami berdua. Aku tiba2 tension campur  gembira. "Lama di JB?", aku tanya. Dia angguk. "Dapat kerja sini ke?",  aku tanya. Angguk lagi. Malu agaknya. "Alias nampak dewasa sikit ye",  kataku. "Aah. Masuk 42", katanya. "Tak jauhlah ngan Abang", kataku  menepuk2 belakangnya. "Dulu pernah kawin?", tanyaku.

[Malay] Nak Lagi Yer, Ustaz ?Where stories live. Discover now