jeg skyndte mig at finde alle de ting jeg skulle bruge og puttede dem ned i min taske, så kunne jeg høre at Caroline kom, jeg skyndte mig at låse døren og løbe hen til bilen. på vej hen til festen talte vi om hendes ferie, hun havde oplevet så meget at hun næsten ikke kunne huske det hele, og hun nåede ikke at blive færdig før vi var i Jonathan´s indkørsel. vi gik hen til døren, man kunne høre at festen allerede var godt igang, vi gik indenfor, næsten alle fra skolen var der, lige pludselig fik jeg øjenkontakt med en af Justin fra fodbold holdet, han blinkede til mig og bad sig i læben, jeg gik bare videre sammenmed Caroline, vi gik over til nogle af Caroline´s venner, jeg vidste godt at de ikke kunne lide mig, "vent!... jeg går bare lidt herover" sagde jeg og gik. alle dem der havde været her før vi kom var allerede mega fulde. og det var næsten ligemeget hvor man gik hen var der folk der snavede hinanden i gulvet, jeg stillede mig op af væggen og kiggede ned i jorden. efter noget tid kunne jeg mærke at der stod en foran mig, jeg kiggede op, det var Justin, "hej" sagde han, jeg stod bare og kigge på ham i noget tid, "ups... hej" sagde jeg og prøvede at lyde som om jeg ikke var intresseret i ham, han tog mig i armen og trak mig med udenfor, og vi lagde os i en hængekøje Jonathan havde i hans have. stjernerne blinkede i mørket, jeg kunne mærke at Justin lå og kiggede på mig, men jeg lod bare som og jeg ikke så det. efter noget tid så jeg hen på ham, vi fik hurtigt øjenkontakt, og kiggede på hinanden i lang tid, jeg kom tættere på mig og så kyssede vi, han kyssede perfekt. "vent!... ikke her" sagde jeg og smilte, han spurgte om vi ikke skulle gå hjem til ham,og selvfølgelig kunne jeg ikke sige nej. vi kunne gå derhen, det var ikke så langt fra det sted festen blev holdt., da vi var kommet ind i hans hus jeg gik Justin ud op toilettet og jeg tog mit tøj af, så jeg kun havde bh og trusser på, han kom ud kun med underbukser på. jeg satte noget romantisk musik på og kom gående sexet hen til ham. han tog mig på røvet og kyssede mig. vi kyssede i lang tid, jeg ville ikke mere med ham end bare at kysse, altså... ikke endnu. vi lagde os ved siden af hinanden i sofaen. "wow!" sagde han. jeg var allerede faldet i søvn i hans arm. næste morgen vågnede jeg stille og roligt. Justin sov stadig så jeg listede op og fik tøj på og gik ud af døren, jeg begyndte at gå hjem. jeg fik en besked, den var fra Justin "hvor er du?" stod der, jeg havde ikke rigtig lyst til at svare ham, ved ikke hvorfor. men jeg skrev til ham "er gået hjem" ... ikke så lang tid efter fik jeg en besked "hvorfor?" spurgte han, jeg lagde min telefon ned i lommen. jeg kom endelig hjem til mig selv. jeg gik ovenpå og ind på mit værelse, jeg kastede mig ned i sengen, jeg fik det dårligt. jeg løb ud på toilettet og kastede op.