V parku + Pohled Matyáše
Snad přijde. Yay ona přišla.
„Ahoj". Řekl jsem a usmál se na ni.
„Ahoj kam půjdeme"? Taky se usmála.
Ona má tak krásný úsměv.Pohled Val
„Mužem jít třeba na zmrzlinu".
Derek Maty a já jen kývla na náznak že mužem............
„Jakou si dáš"? Zeptal se Maty
„Vanilku prosím". Chtěla jsem si vyndat peněženku, ale nechala jsem si ji doma.
„Maty nechala jsem si doma peněženku". Řekla jsem nervózně.
„To nevadí zaplatím to". Sladce se usmál. „Děkuji".Procházeli jsme se a povídali o blbostech. Bylo 18:43.
„Maty já už budu muset jít domů".
„Dobře a mohu tě doprovodit"?
„Jasně". Usmála jsem sePřed domem
Rozloučili jsme se a Maty odešel.
Otevřela jsem dveře ve kterých stala moje matka.
„Dej si svoje věci do batohu a vypadni z domu".
Já jsem jen na ni tupě zírala než mi dala facku.
Rychle jsem si dala důležité věci do batohu a vyšla z domu.
Kam teď půjdu? Mám nápad půjdu k Alči.
Přišla jsem k domu a zazvonila. Nikdo neotevřel.Pohled Alči
„Miluji tě Dominiku".Políbila jsem ho.
„Já tebe taky Alčo a staneš se mojí přítelkyní"?
Já jsem jen řekla.„Ano"!Pohled Val
Už tady zvoním asi 5 minut až jsem si sedla.
Najednou jsem slyšela kroky, které se blížili ke mě. Otočila jsem se a byl to Samuel vzal mě. Byli jsme v nějaké uličce. Začal mě mlátit. Dal mi ránu do hlavy. Ještě než jsem vyděla jen tmu zakřičela jsem.Pohled Matyáše
Uslyšel jsem známí zakřičení.
To musí být Val. Doběhl jsem do uličky a věděl jak Samuel mlátí do bezvědomé Val. Začal jsem na něj křičet ať toho nechá a dal mu pěstí.
Vzal jsem Val a šli jsme dom. Samozřejmě ke mě dom.Pohled Samuela
Išel som len tak po chodníku a videl som Valerii. Vzal som ju a šiel do uličky, kde som ju mlátil.
Potom zakričala. Po chvilke na mňa zakričal Matyáš. Ať toho nechám a dal mi pasťou. Spadnul som a chvilku zavrel oči, keď som ich otvoril boli preč. A tak som Išel domov do mojej izby a zamkol sa.
Premyšlal som prečo ju vlastně mlátím.
Je to zbytočné. Zajtra sa jej musím ospravedlniť zato všetko co som jej urobil. No idem natočiť video na YT. Áno natáčám na YT pod názvom StudioMoonTV tiéž aj 2 kanál mesiac dokonca 3 ktorý je Mačka Jackie. Je to moja mačka teda ségry, ale aj naše.
Skoro by som zabudol že aj ségra natáča pod názvom Klarisa.Ahoj😀tak snad se vám líbila tato kapitola.
Někde tam budou malé chyby😅
PA❤️💙
ČTEŠ
ŠIKANÁTOŘI A PAK?
FanfictionValerii je 16 let. Bydlí s matkou, která je alkoholička. A ve škole ji šikanují hlavně Samuel(Moon) Matyáš(MaTTem) a Dominik (Deyr/Dejzr low PC/Květák neboli Dejzr)