Hola guys.So,beberapa minggu ni author sibuk sikit sebab NCT Dream comeback.Hahaha.Tapi serius,author memang sibuk.Jadi harap korang bersabarlah. Let's get it.Malas nak banyak cakap.
-------------
Lee Taeyong
"Haish mana Hyerin ni?" aku melihat jam tangan aku.Sudah 15 minit dia ke tandas.Dia buat apa do.Asal aku rasa tak sedap hati.Hmmm.
"Woi Lee Taeyong!!!" seseorang memanggil nama aku dari belakang.Aku memusingkan kepala aku.Aku nampak Yuta sedang berlari ke arah aku.
"Yea saya.Kenapa?"tanya aku. Yuta tercungap kerana terlalu lama berlari.Aku memegang dia supaya dia tak terjatuh.Dia mengambil nafas sebelum bersuara.
"A-Aku n-nampak H-hyerin.Dia k-kena c-culik,"kata Yuta.Aku terkejut setelah mendengar perkataan 'culik'. Hyerin kena culik.
"Kau nampak kat mana?"tanya aku.
"Aku nampak kat depan tandas tadi.Aku nampak dia keluar dari tandas.Aku ingatkan nak pergi kat dia.Tapi langkah aku berhenti lepas aku nampak ada seeorang lelaki menekup mulut Hyerin .Hyerin pengsan kat situ dan lelaki tu terus bawak Hyerin pergi,"kata Yuta.
"Kau nampak tak siapa laki tu,"tanya aku. Yuta sedang termenung.Mungkin sedang mengingat kembali apa yang terjadi.
"Haa! Aku rasa aku tau sape laki tu.Dia Jaehyun!"kata Yuta.Aku terkejut lagi sekali. Jaehyun? Bukan dia dah berhenti sekolah.Kenapa dia ada lagi kat sekolah ini? Kenapa dia culik Hyerin?
"Ye ke?"tanya aku.
"Ye. Rambut warna ash biru,tinggi 180 cm,kulit putih.Ya tu memang dia,"ujar Yuta. Hmm...ada betul juga. Dahtu kalau betul,aku kena selamatkan Hyerin.
"MARKER!!!"aku menjerit nama Mark.Mark datang sambil membuat muka menyampah.
"Asal?"tanya dia.
"Hyerin kena culik!"kata aku. Muka Mark berubah.Muka dia yang menyampah tadi kini bertukar menjadi muka gelabah.
"Serius ah?"dia tanya.Aku mengganguk.
"Dah tu nak buat apa?"dia tanya.
"Kita report polis dulu.Pastu kita gi rumah abang Jaehyun kau sekejap,"ujar aku.
"Jaehyun hyung?"Mark bertanya lagi.
"Yup.Yuta kata dia nampak Jaehyun tadi,"kata aku.Mark mengganguk.Kami terpaksa keluar dari sekolah dengan senyap.Kami bergerak ke balai polis dan melaporkan tentang kehilangan Hyerin
'Hyerin bertahanlah.aku akan selamatkan kau'
********
Kim Hyerin
Aku terjaga. 'Aduh aku kat mana ni?' Aku ingat bergerak tapi tak lepas kerana tangan dan kaki aku diikat.Aku cuba ingat kembali apa yang telah berlaku.Tapi segalanya tidak berhasil.Aku tak ingat apa-apa.Aku cuma ingat yang aku gi tandas pastu aku pengsan.Tu je.
"Hello?"aku memanggil.Tiada siapa menyahut.hmm.
Tiba-tiba seorang lelaki masuk ke dalam bilik ini.Ianya Jaehyun.
"Apa kau buat kat sini?Kenapa aku kat sini?"tanya aku.Jaehyun mendekati aku.Dia memegang dagu aku yang membuatkan aku memandang dia.
"Tch tch tch.Kim Hyerin.Kau ni bising betullah.Cuba kau diam.Aku ini dah penat,asyik terluka je.Kini giliran kau dan Taeyong pulak terluka,"kata Jaehyun.Dia melepaskan dagu aku dengan kuat.Dia berdiri.
"Taeyong tak tahu kau ada kat sini.Kalau dia tahu pun dia bukan tahu aku sorok kau kat mana,"kata Jaehyun sambil tersenyum jahat.
"Kau nak apa ha Jaehyun?Apa yang kau tak puas lagi?" aku tanya dia. Dia memandang aku dengan muka marah
YOU ARE READING
(C) She is Mine | LTY
Fanfiction"Dia milik aku!!" "lepaskan aku Jaehyun" "tidak! Aku tidak akan melepaskan kau.Aku sayangkan kau" "Jaehyun,Ni bukan kau yg dulu" "TIDAK!! KAU MILIK AKU,BUKAN MILIK DIA.DIA TAK PATUT HADIR DLAM HIDUP KAU" "TIDAK.JAEHYUN KAU KENA TERIMA KENYATAAN YG T...