~3~

1K 45 44
                                    

Där står jag på stolen med ett rep runt halsen redo för att hoppa, det var lugnt alldeles för lugnt...
Jag var ensam hemma, jag var inte säker på att jag ville dö men jag var säker på att jag inte ville leva.
Jag tänker tillbaka på gårdagen vad som hade hänt...

TÄNKER TILLBAKA•
Väskan var full med böcker och därför väldigt tung, det var ganska långt kvar hem.
Jag börjar gå snabbare för att få komma hem, jag ville inte hem men jag ville inte heller stanna kvar.
Någon puttar mig ner på marken, jag ser Jojo och 3 andra killar som står och kollar på mig. En av dem försöker dra av mig mina kläder, jag försöker kämpa emot. Jag insåg vad som skulle hända...
En kille sparkar mig hårt i magen. Tårarna börjar rinna ner från mina kinder. Killen börjar ta av mig kläderna igen.
Tillslut ligger jag där på marken naken... jag ser hur Jojo och hans kompisar kollar flinade på mig.
Jag hör röster som börjar närma sig, killarna springer iväg och jag ligger kvar utan att kunna röra mig. Jag var helt stel, jag kunde inte tänka.
Jag ser hur någon springer fram till mig och hämtar genast hjälp.

~TILLBAKA TILL NUTID~
Om jag hoppar så skulle de vinna. Jag kunde inte låta det vinna efter allt de har gjort mot mig.
Mina ögon spärrades livligt upp o jag ångra mig genast.
Jag ville inte dö, jag ville bara hämnas mot alla jävlar.
Jag tog bestämt bort repet från min hals o hoppade av stolen.
Jag var redo nu. Redo för hämnd...

DAGEN EFTER•
Jag går med bestämda steg mot skolan. Mitt självförtroende var nästan på topp.
Detta var verkligen detta som jag längtat efter i flera år.
Jag går bestämt in på skolgården o möts av flera blickar. Jag flinar bara åt dem o fortsätter gå.
Jojo kommer rakt emot mig med Elin tätt intill sig.
"Fan vad du va på bra humör då jävla NÖRD" säger han o tittar på Elin nöjt.
"Ja faktiskt" säger jag o flinar mot honom.
Han tittar oförstående på mig. Jag kände hur ett tryck lättade från mina axlar.
" Vadå har du gått o blivit kär i någon ful tjej jävla lebba" inrycker Elin kaxigt.
"Jag är inte homosexuell jag är helt hetro lilla gumman" svarar jag väldigt självsäkert.
Jojo ber Elin lämna oss ifred.
" Bruden detta beteendet är fett upphetsande" svarar Jojo otåligt.
Han tar tag i min arm o kysser mig. Han drar sedan med mig in på killtoaletten. Han var för stark jag kunde inte komma loss hans grepp.
Men på nått sett ville jag inte det heller. Var jag kär i Jojo?

Äntligen ett nytt kapitel ute nu❤️
För er som väntat, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga:)
Stay strong för nästa kapitel
/ Frida❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 17, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nörd?Where stories live. Discover now