+531...yanında biri olacak mı?(01.20)
-532...hayır.senin?
+531...bilmiyorum.gözümü kim kapatacak .elimi ben bağlarım da?
-532... evinizi biliyorum.gözüb kapalı merdivenin ucuna kadar gel.ben bağlayacağım.
+531...tamam.(01.25)
(Görüldü)
Burdan sonrasını kızın yani benim dilimden anlatacağımmm
Saat 1.55 olmuştu.üstüme kısa,ince bir şort takımı giydim.onlar benim en sevdiğim şort takımımdı ve onu özel günlerde giyerdim.
Merdivenin ucunda kapıdan gelenlerin benim sırtımı göreceği pozisyonda oturdum.
Kapı açıldı giren kesinlikle yazıştığım kişiydi.ben gözümü kapatacağım bezi almamıştım.inşallah o almıştır.
Yazıştığım gelip gözümü narince kapadı.gerçekten çok nazik davrandı.ona resmen aşık olmuştum.
Yanıma oturduğunu hissettim.ona tam parka gidecek miyiz diye soracaktım ki beni öpmeye başladı.okadar güzel öpüyordu ki beni.. nefesim tükenmişti ölmekten.çok uzun öptü.kafamı çok iyi kavramıştı. Kaçmak istesen bile kaçamazdın.zaten kaçmak bile istemiyordum.
Gözüme yaptığı bağ sıkıydı. Sadece onu uçtan görüyordum.belinden aşağısını.fiziği mükemmeldi.ama yazışmalarda çok kurnazdı.
Beni kaldırdı ve betona yatırdı. Yapma. Lütfen. dedim ama çok yanlış anlamışım.kızım zaten söyledi yapmicam diye niye zorluyorsun.sadece sevişiyorduk.
Yatırdıktan sonra boynumdan.dudağımdan falan öptü . Ozaman yanlış anlamışım diye düşündüm.
Hiç konuşmuyordu.beb konuşmaya çalıştım.aramızdaki diyalog şöyleydi=
+=Ben
-=o+Neden hiç konuşmuyorsun?
-anın tadını çıkarıyorum bebeğim
-beni sevdinmi?
+Evet . Bayıldım sana.öyle böyle değil.şuan beni betona yatırdın ya daha da azdım.
-özür dilerim.(elimi açtı)sen çok güzelsin.
+Tamam.sıkıntı yok.
-sen zevk alıyomusn?
+Evvet
-kanıtla
+O an üstümü çıkarttım içimde bir şey yoktu .
-siktir
Fotoğraf çekme sesi*
+Fotomu çektiğini biliyorum
+Kanıt oldu mu?
-hemde nasıl.
+Hehe
Üstümü göğüslerimi görmeden giydim. Hoşuna gitmişti.kıkırdıyordu.
+Lütfen.aç gözümü.
+Kimseye söylemiyeceğim.
+Bana güvenmiyor musun?
-elbette güveniyorum
+Siktir.
Diyip çocuğun üstüne atladım beni çekip çekmemesi umrumda değildi.ona bayılmıştım.o nasıl da utanırdı?Onun üzerine atladıktan sonra o beni öpmeye başladı.ben onun bacaklarının arasına ayaklarımı soktum.sarıldım ve o pozisyonda öpüşüyorduk.birbirimizi hiç bırakmayacak gibiydik .1 saat sonra uyuyakalmışız. Yarın da okul vardı.
Annem- babam sevgiliye karşı değillerdi. Bu yüzden kafam rahattı.
Sabah saat 7 de beni uyandırdı.onu okadar sevmiştim ki uyandığımda kucağına oturdum ve onu öpmeye başladım.adı can 'mış.benşm de adım Berfin diyerek tanıştık.onu evimize davet ettim ve 9 da olan dersimize hazırlandık.
İlk o duş aldı. Sonra ben.annemler genelde 9 da uyanırlardı. ozamana kadar sevişebilirdik.onu okadar sevmiştim ki böyle düşünceler içerisindeydim.
O duştan çıkınca ben böyle bir üstle duşa doğru ilerlerken kapıyı açtı
Ne oluyor demeden öpüştük . O beni o haldeyken yatağa attı ve öpmeye devam etti bornozu vardı tek üstünde .ben ve o birbirimizi çılgınca sahiplenmiştik...
Okulumuza serbest gidebilşyorduk benim liseli bir kardeşim var ve ona onun üstlerini verdim . O bizim evde değil. Yatılı bir lisede. Arada bir geliyor. Giydikten sonra ben duşa girdim.kapımı tabiki kilitledim skskdbdnd.kahvaltıyı hazırlarken fotoğrafımı çekmiş=
Beni her zaman çekiyordu.
Siz de votelerinizş eksik etmeyin🖤