Díl 6

7.5K 228 2
                                    

Po dlouhých a pro mě skoro nekonečných minutách konečně skončila hodina. Tak jsem pokorně odešla ze třídy a čekala u skříněk na svoje „překvápko“. 
Teprve až odešel i poslední žák se objevil můj krásný pan učitel s rukou za zády. Čím byl blíž, tím sem byla nervóznější a zároveň nedočkavější. Když ke mně došel, rozzářil se mu po obličeji jeho dokonalý úsměv z kterého šla každá holka do kolen a já nebyla výjimkou. Mile mě pozdravil a vyndal ruku zpoza zad, měl v ní krásnou velkou kytici růží, ve které byl malý lísteček. 
Nejprve mi podal ten lístek, tak jsem ho otevřela a tam stálo: „ Půjdeš se mnou na rande?“ a když jsem se podívala na něj tak mi před obličejem trčela kytka. Když jsem si ji od něho brala tak jsem měla takový zvláštní pocit v podbřišku jako by mi tam lítali motýli. „ Tak co půjdeš se mnou na to rande?“ ptal se mě s nedočkavostí. „Ano!“ odpověděla jsem a skočila mu klem krku. „ Ale mám dvě podmínky.“ Řekla jsem mu s úsměvem. „A jaký zas?“ řekl a rozesmál se. „ První že do mích osmnácti nebudeme chodit na veřejná místa spolu, protože by z toho mohl být problém pro oba dva a druhý budu ti smět tikat.“ Odpověděla jsem mu taky s úsměvem. „Dobrá" Řekl. „Tak ale kam teda půjdeme na to rande?“ Zeptala jsem se. „To je překvapení.“ Odpověděl hned na to.

Špatný učitelKde žijí příběhy. Začni objevovat