Kapitel 1

37 0 1
                                    

Siri: jag sitter på mitt eget badrum med tårar rinnandes ner för mina kinder. varför måste allting hända mej? Jag vill bara dö... Jag sitter intill vägen och kollar ner på mina armar som är fulla av ärr och ny gjorda sår.
- SIRI!!! Hör jag Max min bror ropa nerifrån.
- JA VAD ÄR DET! Ropar jag till baks.
- KOM NER VI MÅSTE PRATA OM HÄLGEN!!!
- OKEJ KOMMER!!
Jag reser mej på skakiga ben och går fram till min garderob och tar fram en tjock tröja och ett par mjukisbyxor sätter på mej det och går ner till Max. När jag kommer ner är Max i köket så jag går dit och sätter mej på en stol.
- hej säger han glatt.
- hej svarar jag med en liten tystare röst.
- har det hänt något?
- nej vad var det du ville?
- jo i morgon efter du har slutat så kommer jag till din skola och hämtar dej sen tar vi tåget till Stockholm och hälsar på bojsen okej?
- okej!
- gå upp och lägg dej nu så väcker jag dej i morgon!!
- okej godnatt.
- godnatt.
Sen reste jag mej och började gå till mitt rum. Nät jag kom upp på mitt rum byte jag om till nattsärken och gick in på badrummet och borstade tänderna. Innan jag gick och la mej gick jag till min byrå och tog fram ett foto på mej, Max och min mamma. Jag kände hur tårarna brände bakom mina ögonlock. Min mamma dog när jag var 13 år. Hon hade något fel på sitt hjärta och läkaren upptäckte det för sent....
- jag älska dej sa jag tyst och ställde ifrån mej fotot och gick och la mej. den natten somnade jag fort.
___________________________
Hopas ni är nöjda med det första kapitlet av Lämna mej inte. kommentera för mer💗💗

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lämna mej inte!!Where stories live. Discover now