Unu

8 1 0
                                    

     Magdalena se invartea in cerc de cateva ore. Il astepta pe Iacob, timp in care fetei ii sarea inima din piept. Se intuneca si padurea nu era un loc prietenos pentru o adolescenta irascibila. Asteptarea sa in fata vechi cabane ii provoca sentimente mixte. Primul sarut si prima despartire, prima betie, povestile de groaza din jurul focului, prima fuga serioasa de animale salbatice...toate ii incolteau gandurile. Lacrimi ii strapungeau ochii cand isi aminti cum Emil a lasat-o in mijlocul padurii, fara provizii si fara semnal, in toiul noptii. A fost ultima data cand l-a vazut. Se spune ca ar fi parasit ilegal tara si a ajuns in Croatia sau ca ar fi ramas in tara, ascuzandu-se in Constanta, asta fiind o situatie mai plauzibila, mereu spunea cum se vor muta in Vama si vor duce o viata lipsita de griji. Magda se aseza plangand pe treptele cabanei, moment in care acestea au decis sa o nu o ajute, propulsandu-i corpul de lichenii umezi. Iacob facu coltul cabanei, gasindu-o pe fata plangand, intinsa pe pamant. Initial, acesta se repezi catre ea, crezand e pe moarte sau ceva. Stiindu-i firea irascibila, baiatul decise sa nu ii puna prea multe intrebari legate de motivul pentru care plangea de zici ca ii batuse cineva toata familia.

  -Tu chiar nu intelegi! Cand am spus 17, nu m-am referit la ora din Delhi! Gesticula Magda, fluturandu-i ceasul de la incheietura slaba in fata ochilor.

   -Am inteles, femeie! Dar ce era sa fac? Antrenorul ne-a obligat pe toti sa stam in plus. Stii bine ce important e urmatorul meci.

   Iacob nu putea fi descris ca fiind nu stiu ce zeitate a liceului, clar. Era popular si nu prea. Capitanul echipei de baschet, dar cui ii mai pasa de sporturi? Inteligent, sa presupunem. Era, cu toate astea, inconjurat de o aura misterioasa ceea ce dadea bine la boboace. Cu asta cred ca se va lauda si peste 30 de ani cand isi va duce plodul la scoala. „Vezi tu? Erau moaarte dupa mine..". A ajuns in a 9-a, si din primele saptamani, a avut grija sa fie recunoscut, o faima de moment, ar spune Magda. Boboc fiind, acesta a avut un tupeu iesit din comun si i-a pus masina directorului pe toate site-urile de vanzare. S-a asigurat sa ii puna numarul adevarat, fapt care a asigurat o confuzie suprema pentru primele zile in care directorul tot se intreba de ce era sunat de oameni din toata tara. Magdalena ii asigurase din primul moment ca asta nu avea sa sfarseasca bine, laudandu-se ca a stiu in cele doua saptamani de suspendare. El si Magda, o relatie ciudata de prietenie infiripata inca din prima zi de gradinita. Erau total diferiti, ceea ce ii facea si mai interesanti pentru grupurile de barfa din liceu. Magdalena, fata cu nume de sfanta si suflet de demon, pregatita in orice moment sa insulte un profesor care nu era de acord cu raspunsul ei si sa porneasca o avalansa in holul principal era mereu insotita de Iacob. In ciuda tuturor zvonurilor cum ca ce este intre cei doi ar fi mai mult, Iacob iesise deja cu o patrime din liceene, timp in care Magda nu trecuse peste Emil, un imbecil dupa Iacob.

  Iacob stia de ce Magda insistase sa se intalneasca la cabana. Defapt pendula intre o noua cearta cu un profesor care putea avea ca sfarsit o gluma proasta sau Magda care isi dorea sa stea cateva nopti la el, in cazul in care situatia de acasa nu era prea buna. Familia ei a fost mereu complicata, cu un tata mai tot timpul absent, cu doi frati majori cu propriile familii, cu o bunica senila si cu o mama depresiva. Cele din urma puteau oricand declansa o criza nervoasa in care cel care suferea cel mai mult era fostul copil maturizat prea repede, Magda. Nu ar fi fost prima data cand Magda ar fi dormit la el, parintii lui deja o considerau parte din familie, fiind copilul pe care nu l-au putut aduce. Parintii lui mereu si-au dorit multi copii, minim 5, dar ce sa faci cand organismul tau nu poate duce o sarcina pana la final si faptul ca Iacob e in viata reprezinta o minune?

   -Am aici geanta pregatita pentru cateva zile. Mama a reinceput sa bea si bunica a spus ca vede o aura neagra in jurul meu, moment in care incepu sa arunce cu aghiazma pe mine. Sa se descurce singure. Ma mai primesti, nu?

   S-au urcat amandoi tacuti in masina baiatului. Dadu mai tare volumul radioului din care rasuna o piesa ritmica. Totul a fost naucit cand muzica s-a oprit si vocea iritata a unei femei a rasunat:

  -Corpul Claudiei Ivanov a fost descoperit pe malul lacului. Repet, corpul Claudiei Ivanov a fost gasit. A treia crima din ultima luna loveste puternic, facandu-i pe cetateni sa isi puna intrebari in legatura cu siguranta lor. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 05, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un puzzle complicatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum