Chiulul

67 5 4
                                    

Omg , tocmai mi-a spus "babe" , cine se crede, adică doar pentru ca e un rocker cu tupeu ăsta nu înseamnă ca trebuie sa fie atât de tupeist.

•Poftim?! Îi spun eu lui Liam .

•Așa le spune tuturor, doar glumea! Spuse Destiny preocupata încercând sa salveze situația.

•Deci, continua Destiny, nu ai vrea sa vi sa ne vezi repetând în sala de sport a scolii?

•Desigur! Spun eu incantata.De fapt ,stai puțin, voi repetați în sala de sport?

•Da , de ce nu?

•Oricum, spuse Maya, se pare ca nu prea ai încredere în tine!?

Urăsc aceasta întrebare , după ce am fost descurajata 9 ani de o întreagă scoala de perfecți cum ar trebui sa mă simt?! Oricum nu le puteam spune asta așa ca am inventat o scuza

•Depinde pe lângă cine stau .

•Aha....spuse Maya dându și seama ca mint.

•Hei , în seara asta e petrecere la Jaden, ai vrea sa vi? spuse Annabeth.

•Dacă nu are Jaden ceva de comentat ....

•Nu , cu cât sunt mai mulți cu atat mai bine.

Clopoțelul sunase, ceea ce însemna că trebuia să ne întoarcem la ore.Aveam științe , cea ce insemna (tobele va rog) proiect în echipa!

Intru în clasa și mă așez desigur pe singura banca goala din clasa.

Profesoara intra in clasa furioasa și incercand sa își controleze nervii ne spune :

•Cu toții în laboratorul se științe.

Ne ridicasem cu toții din bănci și ne-am îndreptat către laboraror când dintr-o data aud pe cineva care îmi spune

•Haide!

Era Annabeth.

•Sunt destul de sigura ca laboratorul de științe este în partea cealaltă , Annabeth.

•Unu, nu îmi mai spune Annabeth, spunemi Annie.Doi , ai spus ca vo să-i vezi pe Destiny și Liam și toată trupa lor cum repeta.

•In timpul orelor?! Spun eu indignata.

•Desigur, crezi ca doamna directoare ne-ar lasa să repetam în sala de sport dacă ar știi?

•Vrei sa spui ca ne vom furisa?

•Ă,dă, spuse Maya, și nu mai pune atâtea întrebări, ori vi ori nu vi!

•Ok , ok , vin.

*în sala de sport*

○Wow , voi chiar ați aranjat locul.

Era plin de instrumente muzicale; decorate în stil rock,cu multe cranii , oh, ador asta!

Destiny începu sa cante, era minunata, nu credeam ca cineva de vârstă mea poate sa cânte rock astfel. Avea o prezență scenica de rockerita adevarata.Liam canta la chitara electrica, și pare prins in muzica , era trupa perfecta.

După repetiție am felicitat o pe Destiny, aceasta spunandu - mi ca va cânta și la petrecerea lui Jaden .

*după ore*

O asteptam în parcare de mai bine de 15 minute pe mama, iar acesta nu apăruse. Plictisita m-am uitat pe telefon și văzusem ca avem un mesaj , era de la mama:

"Știu ca e cam complicat având în vedere ca ești noua dar va trebui sa iei din stație autobuzul 13. "

O doamne! Mă duc repede la primul om pe care îl vad și îl intreb când vine autobuzul numaru' 13 și din nefericire acel om nenorocit îmi răspunde:

•Pai vine dinnou peste o ora jumătate.

Oh doamne (dinnou)! Acum trebuia sa aștept in stație încă o ora jumătate, sau cel puțin așa credeam...

Dintr-o data apare în fata mea un

Ferrari rosu ca focul.Usile sau deschis în sus, eu încercând sa văd cine se afla la volan. Din Ferrari se auzi o voce foarte cunoscuta a unui băiat care imi spuse sa urc așa ca ezitand puțin , am urcat în mașină .
Deci , știu ca capitolul ăsta pare puțin plictisitor dar va promit ca următorul va fi plin de acțiune
Aștept păreri chiar și negative
Pup

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The colours are always changingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum