Společně s Adel0034 , něco jako RPG
Kirishima - Adel
Bakugou - jáHned po škole jsem si skočil na kolej do pokoje, abych se převlekl do kraťasů a tílka. Byli jsme domluvení s Kirishimou že si zajdem do posilky.
Na pokoji jsem byl dřív, než blonďatá hlava.
Chce si jít zacvičit, i když nevím proč, když namakaný je dost.
Byl jsem zrovna bez trika, když do pokoje vtrhl on.Když jsem otevřel dveře, zůstal jsem stát a jenom sem čuměl, jelikož tam byl polonahý Kiri. Úplně jsem zapomněl, že se ke mně přistěhoval potom, co mu Denki zdemoloval pokoj. „Hej, divný vlasy. Dej si triko nebo mi vypíchneš oči těma svejma kozama."
„Ále. Jen se kochej, vypracovanější neuvidíš."
Všiml jsem si, jak na mě kouká a musel jsem se pousmát. Blbec, trochu zapomíná.
„Ale honem, honem. Nestůj tam a převlíkat. Máme toho hodně na práci."
Poplácal jsem ho po zádech a oblíkl si čistý triko.Potřásl jsem nad ním hlavou a taky se začal převlíkat. Cítil jsem na sobě jeho pohled. Jen ať čumí idiot. Pak jsem mu luskl před ksichtem. „Prober se a pojď."
Vyšli jsme. Začal jsem do něj po cestě šťouchat, jen tak ze srandy. Dorazili jsme do posilky.
„Beru si běžící pás." Křiknul jsem na něj. Ani jsem nečekal na jeho odpověď a hned jsem šel k pásu. Sundal jsem si tričko, líp se bez něj cvičí, a začal jsem běhat.Nějak nechápu o co tomu idiotovi šlo. Kdyby to nebyl jediný člověk, se kterým se bavím nějak víc, asi bych mu zlámal ruce za to, jak do mě furt šťouchal. Nechal jsem ho, ať si běhá a šel jsem k činkám. I když jsem byl otočený zády k němu, viděl jsem jeho odraz v zrcadle. Můj pohled sklouzl na jeho zadek. Je fakt sexy... Proboha nad čím to přemýšlím. Zavrtěl jsem hlavou a začal vzpírat.
Schválně jsem kroutil zadkem, věděl jsem, že za mnou je zrcadlo a on se kouka.
Vypl jsem pás a šel jsem si dát pár kliků, chtěl jsem trochu víc zátěže, tak jsem je dělal na jedné ruce, nebo s tlesknutím za zády.
Po chvíli přestal Baky vzpírat, tak jsem se s ním vyměnil.Chvíli jsem ho pozoroval. Na to, že si stěžoval, že cvičit nechce mu to šlo velice dobře. Já už měl odcvičeno svoje, ale bavilo mě se na něj dívat. „A co takhle dřepy? Ty neumíš?"
Hmm, pán se nám rozhodl provokovat?
„Umím, chceš snad soutěžit v tom, kdo jich dá víc? Ale musím tě upozornit, v dřepech jsem dost expert."
Vstal jsem a koukl na něj.Jen jsem zavrtěl hlavou. Věděl jsem, že pouštět se do toho by bylo zbytečné. Má výdrž, i když je celkem líný. „Radši bych šel jíst než mi někdo sežere jídlo. Navíc bych nerad poslouchal to tvoje naříkání, že umřeš hlady. Zřídil bych tě."
„Někdo je tu Mistr Výmluv hm?."
Věděl jsem, že se z toho chce vykroutit. Ale to mu nedopřeju.
„Notak, aspoň budeš mít pevnější zadek, i když ten je už pevný dost, ale je třeba ho udržovat v kondici."
Mrkl jsem na něj a usmál se nad jeho výrazem.„Nepotřebuju. Já nehodlám svoje pozadí někde ukazovat. Nebo někomu, že?" Měl jsem takové tušení, že je gay, ale nechtěl mi to říct. O to větší moje podezření bylo.
„Já své pozadí taky nikomu neukazuju, co si jako myslíš."
Rychle jsem odvrátil pohled a oblékl jsem si tričko.
„Jdeme? Máme hlad, ne? Teda ty máš hlad...kašli na to, jdeme."
Možná jsem byl trochu v rozpacích, ale nehodlal jsem se k tomu dál vyjadřovat.