Bu yazıyı hissetmek istemenler için yazıyorum.
Hayatı boyunca herkes hissetmemek istemiştir. Yaşanılan bir olay bir şey fark etmez. Hissetmeseydik acıyı ya da başka şeyleri çok güzel olmaz mıydı?
Bu doğuştan gelen bir şey değil yaşadıklarınız sizi değştirebilir. Yani siz hissetmemek istiyorsanız bunu yapabilirsiniz. Doğuştan duygusuzlarla sonradan gele duygusuzluk arasındaki fark biri hissetmeyi hiç bilmediği için sorun yaşamaz diğerinin içinde ise hep bir boşluk kalır doldurulamaz. Bunu gözr alabilen herkes yapabilir. Yarı olda bırakmak ise en kötü arada kalmak. Nasıl yapılır sorusuna gelirsek eğer insanşarla aranıza mesafeler koyun hiçbir şeye tepki vermeyin işte böyle olabilirsiniz.
Boşluk asla dolmayacaktır o boşluğu doldurmak için her şeyi yapabilirsiniz boşluk korkunçtur.
Bunlar arasında çoğu hissetmek için kendilerine zarar verirler bazıları faça benim gibiler rahatlamak için sağ kolumı çizerim belki beni sağ kolumdan tanırsınız ha?
Benim içim atmak o boşluktaki saçma şeyleri atmak rahatlamak kan aktıkça rahatlıyorum tabi bunu diyince her gün faça çeken biri aklınıza gelmesin 3 4 ayda bir gelir onın içinde camla keserim sadece (fantezinin amına koymuşum) tabi ben küçüklüğümde kaybettim kısaca doğuştan gelen bişi değil ama o kadar küçüklükten beri var ki sadece var o duygu diyebişiyorum.
Facebook ta bir grupta tanıştığıö bir kız vardı onla konuşurken hissedemediğimi söylemiştim. O da keşke ben de hissedemesem çok güzel bir şey demişti. Galiba ebeveynlerinden biri vefat etmişti. Biraz konuşmuştuk. Aynı ilde oturuyorduk ama konu ilerlemedi ben soğuk bir insanım galiba
Şu an peki maskelerle hissediyorum ama bazı şeyler geri gelmeye başladı o kızla konuşmamdan sonra geri çektim. Ben dedemin vefat ettiğini öğrenince öyle mi diye tepli vermiştim o göz yaşı akmamıştı. Ya da kuşum öldüğünde kalmıştım herkes ağlarken ben bakmıştım sadece..
Bazen sınıfta bir şey oluyor ve o madar salakça geliyor ki ne tepki vereceğimi bilmiyorum bizim sınıfta bir çocukla konuşurken ikimizde mimim okuduğumuz için konuşmayı bitiriyorum. Normalde yapmam zaten. İşte tepkisiz ya da yanlış tepki verdiği de onunla göz göze geliyoruz..
Hissetmek evet duygusuz olmak güzel gelebilir bir kısmı da güzel ama yapmacıklık insanı bıktırıyor