prolog

207 14 1
                                    

Všechno se odehrává v 1. ročníku na vysoké škole JYP v Jižní Korei. 

Han Jisung:

Han je sedmnáctiltý chlapec menšího vzrůstu, má světle hnědé vlasy a tmavě hnědé oči. Dobře se učí, odevzdává všechnu práci včas. Snad nikdy nebyl po škole a nedostal špatnou známku, nanejhůř dvojku. Není to takové to učitelské zvířátko ano šprt, ale učitelé ho mají rádi, a ostatní lidé si ho nevšímají, což mu vyhovuje. Kamarádů nemá moc, ale aby on sám řekl pravdu, tk víc kamarádů nepotřebuje. Jeho kamarády jsou Lee Felix (Felix), Kim Seungmin (Seungmin), a Yang Jeongin (I.N nebo Jeongin). Všem třem chlapcům je stejně jako Hanovi, ale do třídy chodí jen s Felixem a Seungminem. Společně spolu chodí do třídy 1.B (jsou v prváku). Žije pouze s bratrem a sestrou, jeho bratr se jmenuje Myung a jeho sestra Daehyun. Myungovi je 23 a Daehyun je 21, Han s nimi žije už odmalička protože jejich rodiče často cestují kvůli práci. Jeho sourozenci ho prakticky vychovali, naučili ho mluvit, chodit, a všechno ostatní. S rodiči se Han setkal jen párkrát a ještě ke všemu je naposledy viděl když mu bylo pouhých 12 let, takže své sourozrnce považuje za něco jeko rodiče, jen mladší.



Lee Minho:

Také chodí do 1. ročníku na JYP vysokou školu ale chodí do 1. A. Je to člen jednoho nejobávanějších gngů v Seoulu zvaný 'Stray Kids.' Minho je průměrný student, většinou se ale ve škole moc nezdržuje nebo neukazuje. Většina lidí se ho bojí nebo na něj mají crush. Tak ale kdo by neměl, je to opravdu pohledný kluk, a je poměrně vysoký, má černé vlasy a jeho barva očí se podobá černé. Je mu také 17, tedy je ve stejném věku jako skoro všichni ostatní v jeho ročníku. Nepřátelí se s ostatními lidmi, jediný koho potřebuje jsou Stray Kids. Má problémy se svěřováním se lidem. Když ho gang poprvé potkal, nechtěl o sobě nikomu nic říct. Teprve až když ho k tomu nějakým milým způsobem donutil Chan, neboli leader celého gangu. Teď je gang jedinou skupinou lidí, kterým se kdy svěřil, ani v dětství neměl nikoho komu by mohl cokoliv říct, nikoho komu by se mohl svěřit s tím, co ho trápí... V gangu jsou také jediní jeho přátelé: Bang Chan (leader gangu, Chan), Woojin, Hyunjin a Changbin. Bangchanovi je 23 let, Woojinovi je 22 let, ale jinak mají všichni pod 20 let. Hyunjin má 18 let, Changbin a Minho mají 17 let. Nepotřebuje nikoho jiného, a ani se nechce bavit s nikým jiným. Ve škole se moc neukazuje proto, protože většinou musí vyřídit něco společně s gangem. 










Ehem... tohle je moje nová 'knížka' nebo jak to mám nazvat. Docela dlouho jsem nic nepsala ani na "anysoa" (neboli: yanwtx, můj hlavní účet kde sice pomalu, ale jistě něco připravuju). Omlouvám se za chyby které tu zřejmě budou, ale píšu to v 00:45- Takže čas ve kterym tohle píšu, vypovídá o tom , jak tahle 'kniha' vypadá. Takže teďka bych jen chtěla říct, že se omlouvám pokud mám špatně interpunkci, a tímhle se s vámi loučim.

ADIOS AMIGOS!

innocentKde žijí příběhy. Začni objevovat