Biasımız başka bir üyenin bizi ağlattığını görür.
Namjoon: sinirli ve tepkili olurdu
Neden seni ağlatmışlardı ki? İlk başta seni sakinleştirir ardından seni üzeni üzmeye giderdi. Gayet sakın olan bu adam sana asla ama asla dayanamazdı" Jimin!! Hemen (y/n) den özür diliyorsun"
Jin:seni üzgün gördüğü sıra bir şeyler olduğunu anlardı fakat ilk göz yaşın yanaklarından süzüldüğünde yüzü yumuşar ve sana sarılırdı
"Neyin var? Biri seni mi üzdü? Namjoon mu? Konuşurum onunla lütfen gülümse "
Jhope: ağlayarak jhope'un kucağına giderdin ona olan biten her şeyi anlatırdın, rahatlatıcı öyle değil mi?
"Anlıyorum bebeğim fakat bu onun yapısı, sana özel olduğunu sanmıyorum. Lütfen kendini üzme "
Yoongi: sana karşı dile getirmesede herkesin bildiği bir şey vardı o da Yoongi'nin sana ve uykuya olan zaafı.
Ağladığjnı gördüğünde sinirden deliye döner ve ağzından bir küfür savururdu"Eğer bebeğimi bir daha üzmeye kalkışırsan seni çok pis üzerim! *bağırır* anlıyor musun? "
Jimin: eğlenceli bulduğu bir konu hakkında konuşmak için sana doğru yol alıyordur görüş alanına girdiğinde yanında Tae nin olduğunu fark eder, sana bağırıyordur ve sen başını öne eğerek fark ettirmeden ağlıyorsundur
" Hey Tae ne yaptığının farkında mısın? Hemen özür dile! Seni hergele sevgilime bu şekilde davranamazsın"
Taehyung: üyelere karşı oldukça sevecen olsada senin üzen biri olursa ona karşı gelmekten ve gözlerini sinirli bir şekilde karşısına dökmekten asla çekinmezdi
"Yoongi Hyung sinirlenmeni anlıyorum ama o benim kız arkadaşım sesini alçaltıp özür diler misin? Hadi ama sert konuşmak istemiyorum"
Jungkook: köşeye sinmiş ve sessizce ağlayan seni görünce duraksar neden ağlıyordun ki? Yanına gelir ve arkadan sarılır, sjcaklığını hissettiğinde verdiği güven duygusuyla içini boşaltırsın
"Oh bebeğim onun adına üzgünüm sadce son zamanlarda grubun daha fazla çalışması gerekiyor eminim hatasını fark edip özür dileyecek tir "