Femeile nu iubesc tot timpul acelaşi bărbat. O femeie iubeşte cu gândul, cu ochii, cu mâinile, cu sufletul, cu mii de cuvinte și cu inima. Aşa că o femeie nu va iubi doar pe el. Va iubi bărbatul, amantul, nebunul, tatăl, copilul, afaceristul, visătoarul, elegantul, prietenul, hotărâtul, rebelul şi jumătatea din el. Pentru că ea e femeie şi el poate fi în atât de multe feluri alături.
Ce-şi doresc dintotdeauna femeile de la bărbatul lor? Îşi doresc să vadă un om de încredere, un bărbat cu atitudine şi scopuri, gata să ajute şi să susţină ca un stâlp relaţia, familia şi tot ce construiesc ambii. Îşi doresc un nebun în pat, care să le ducă în lumea celor mai tainice umbre ale dragostei şi să descopere împreună plăceri dulci. Îşi doresc un domn, respectat şi apreciat de cei din jur, serios când trebuie şi glumeţ tot când trebuie. După ce au una, două sau zece relaţii, femeile fie îşi dau seama că bărbaţii din viaţa lor au fost nişte creatori şi fiecare relaţie a fost o experienţă bună, fie consideră bărbaţii dobitoci. Şi aşa şi altfel, ele se schimbă.
Nu toate femeile sunt la fel! O femeie este pe măsura bărbatului de lângă ea. Dacă el o va privi ca o doamnă, ea va dori să fie doamnă în ochii lui și ai celor din jur. Dacă el o va ști ca femeie de ocazie, ea își va demonstra feminitatea în aceeași măsură. Bărbații iubesc cu ochii și nu numai. Bărbații iubesc femeile care își cunosc adevărata valoare. Care nu se lasă cucerite după 3 flori date la o intersectie. Atunci ei sunt gata să devină scut și prieten pentru femeie. Să ofere la rândul lor totul și mai mult decât atât. Femeile vor şti să ia tot ce e mai bun de la aşa bărbat. Nu doar nopţile de dragoste şi micul dejul. Vor absorbi sfaturile, părerile, grijle şi imaginea bărbatului reflectată pe viaţa lor. Vor trăi cearta şi împăcarea cu bărbatul de lângă ea. Vor căuta să devină mai bune sau mai rele, mai cuminţi sau mai nebune şi până la urmă, se vor schimba.
Bărbatul de lângă va şti mereu să te ajute şi să te susţină. Va dori să te cunoască cu fiecare zi mai mult şi te va fascina felul său de a fi, de a gândi şi ce principii de viaţă are. Un bărbat de-o zi îţi va arăta muşchii, un bărbat de-o viaţă planuri de viitor. El va fi un creator în sine şi nu-i va fi teamă să îţi asculte demonii. Va fi mereu acolo, la înălţime, pentru că ştie ce eşti tu şi ce meriţi. Va modela realitatea în fiecare zi, transformând-o în fericire şi momente de recunoştinţă. Lângă el vei dori să devii cu fiecare zi mai bună, să evoluezi, să îţi trasformi visele în realitate, parcă pentru a-i confirma că ceea ce trăiţi împreună e frumos şi se traduce într-o mare imensă de împliniri. De la el vei învăţa de fiecare dată şi astfel vei cunoaşte o lume sinceră şi puternică.
Întâlnește-te nu cu băieți de bani gata, ci cu bărbați cu perspectivă, care au înțelepciune pe ochi, sens în cuvinte și respect față de femeie în gesturi. Întâlneşte-te nu cu băieţi frumoşi şi cu muşchi, dar cu bărbaţi gata să pună umărul, să ajute, să susţină. La 60 de ani nu vei aprecia muşchii şi banii lui, dar de câte ori ţi-a spus: “bună dimineaţa, iubito” şi de câte ori ţi-a fost alături în momente de greutate şi de fericire. Întâlneşte-te cu bărbaţi adevăraţi. Zecile de bărbați care îți vor vrea corpul nu stau nici la degetul cel mic al bărbatului care îți va dori sufletul. Indiferent cât timp nu vei petrece cu un bărbat, să înţelegi şi tu şti asta: o femeie nu se schimbă cu timpul. Se schimbă cu bărbatul de lângă ea!