Fericirea este atunci când nu îţi trebuie nimic altceva.

62 0 0
                                    

Atât de mult s-a spus despre dragoste că uneori unii încetează să simtă şi doar o citesc. Atât de mult s-a scris despre fericire că mii de oameni o caută printre cuvinte, fără a-i aifla gustul. Şi atât de des se confundă pofta cu împlinirea, că-ţi pare că de la dragoste la fericire e o prăpastie imensă.

Fiecare dintre noi vrea să fie fericit iar pentru a fi fericit caută lucruri şi oameni care să le motiveze fericirea. Aşa încep să caute în trecut, comparând şi să spere la un viitor frumos, visând. În prezent rămân oameni la care ţii şi lucruri pe care le iubeşti, dar mereu le compari şi vrei mai mult. Poate de asta sunt atât de mulţi oameni nefericiţi. Să iubeşti este atât de frumos, să iubeşti ceea ce ai în prezent este mai mult decât atât. Nu frumosul contează într-o relaţie, ci împlinirea ambilor şi înţelegerea într-o noapte friguroasă de iarnă că cel care stă gol lângă tine este omul tău. Omul şi jumătatea ta. În caz contrar, mereu vei dori altceva, în alt mod şi în cu totul alt loc. Să simţi prezentul străin e cea mai mare pedeapsă în dragoste. Aşa că chiar dacă ai trăit un trecut frumos, chiar dacă acolo au rămas oameni pentru care erai tot sau la care ţineai total, trăieşt prezentul. Pentru că aceasta este singurul, dar singurul mod de a trăi fericirea.

Dragostea se trăiește în prezent și pentru prezent. Ca şi fericirea. Iubește ceea ce ai acum, iubește sincer și prețuiește cu recunoștință. Pentru că nu știi care sărut va fi ultimul, care cuvânt nu va fi spus, care discuție nu se va repeta, cu cine niciodată nu vei mai fi sau unde niciodată nu te vei mai întoarce. Uneori nu știi cum se va termina o nouă poveste din viața ta, dar atât timp cât ea este, trăiește fiecare moment, secundă, clipă, trăiește-i emoțiile și grijile şi toată fericirea. Oferă azi mai mult decât în oricare altă zi. Cuprinde azi mai mult decât oricând. Privește omul drag în ochi, spune-i cât de fericit ești lângă el, fă-i o cafea dimineața, scrie-i un mesaj sincer, oferă-i flori sau orice gând bun, ajută-l, susține-l, mergi cu el la un film sau teatru, fii alături. Dragostea se trăiește în prezent. Mâine poate fi la fel de frumos sau nu. Iubește azi, iubește sincer, fiţi fericiţi. 

Pe bună dreptate, fericirea este atunci când nu îţi trebuie nimic altceva în prezent decât ceea ce ai…sau pe cine ai.

Gânduri la miezul noptii.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum