O gün uyandım. Çok bitkin ve halsizdim. Hayattan bıkmış usanmış gibiydim. Giyindim bir şeyler atıştırdım. Aceleyle okula koştum. Her şey çok sıradandı. Çok sıradan bir hayatım olduğunu zanlediyordum. Ama öyle değildi...
*
Okula yetişmiştim matematikçi bana kesin kızacaktı. Çünkü 15 dakika geç kalmıştım. Evet, evet güzelce bir azar yedim. Moodum düşmüştü. Tenefüste arkadaşlarımla kantine indik. Öğle yemeğimizi atıştırdık. Her şey cidden aşırı sıradandı aynı arkadaşlar, aynı okul, aynı ders hayatımda keşke bir şey olsaydıda şu lanet olası sıradanlık bitseydi.
*
Okul nihayet bitmişti. Eve doğru yürüdüm. Ve sonunda gelmiştim. Annem güzel yemekler hazırlamıştı. Güzelce yedim ve odama çıktım. (Beni mutlu eden tek şeyler yemek yemek ve odama kavuşmaktı zaten.) Kendimi yatağıma attım. Huzurla dinlendim. 1-2 dk böylece kaldım. Hep yapardım ve tüm kötü düşüncelerden arınırdım.
*
Ama sanki bi problem vardı. Sanki tüm vucüdumdaki atan kan fokur fokur kaynıyordu. Kendini dışarı atarcasına. Bunu yeni fark etmiştim. Çok garipsedim ve irkildim. Yine olması için yine yatağıma uzandım. Ve cidden yine oluyordu. Bunu anneme söylemek üzere merdivenlerden inerken yine aynı hissin olduğunu fark ettim.
*
Cidden aşırı derecede garipti. Annemin yanına vardım. Ve durumu anlattım. Annem bi şaşırdı ilk önce. Sonra tam o his yine olunca elini koluma bastırdım. Oda fark etti ve çok garipsedi.
*
Bunu söylediğim için içim ferahlamıştı sanki odama çıktım gene çok yorgundum ve saat 20.00'a geliyordu. Biraz dinlenmek (ona şekerleme diyelim) için uyukladım.
*
Birden bire annem sarstı beni. "Kızım uyan hadi baban geldi yemek yiyeceğiz" aşşağı indim. Tam babamı selamlıyordumki yine o his oluşana kadar. Ve cidden dışarıdan titriyor gibi duruyordum.
*
Yemeğe oturduk. Güzelce sohbet ediyorduk. Taaki yine o his gelene kadar. Artık etkisini arttırmıştı ve titremeye geçmişti. Babam da durumu garipsedi ve bir doktor randevusu aldı.
*
Acaba sıkıcı hayatımdaki aksiyon bu mu olacaktı? Yarın bunlar belli olacaktı. Bu sorularla uykuya dalmıştım. Derin bir uykuya...