Jednou jsem seděla a zrovna běželi v televizi zprávy a já je normálně moc nevnímám ale teď ano a najednou jsem zaslechla něco co my vyrazilo dech...
"VIRUS POD NÁZVEM COVID-19 NABRAL NEČEKANEHO ZVRATU LIDÉ KTEŘÍ NA NĚJ ZEMŘELI SE MĚNÍ NĚCO CO SE V MODERNÍM SVĚTĚ NAZÝVÁ ZOMBIE NEBOLI OŽIVLÉ MRTVOLY VLÁDA VYBÍZÍ OBČANY KE KLIDU A DOPORUČUJE ZŮSTAT DOMA DOKUD NEPŘIJEDE DO MĚST ARMÁDA!"
Zadrhl se my dech a nevěděla jsem co počít, tak jsem zavolala Tereze sice ji nemám ráda ale pořád je to moje nejlepší kamarádka.
Hned jak jsem zavolala tak my to tipla a já se ani nedivím být stejně namyšlená jako ona tak radši ani nevylejzám z domu...
Nakonec jsem se rozhodla zavolat Johnasovi kterému přezdíváme Damon a skutečnému Damonovi to moc vadí ale nám ne tak ať si trhne.
"Johnasi??!" křičela jsem a skoro ani nedýchala.
"Kaylo?!" zakřičel a podle křiku jsem poznala že taky moc nedýchá.
"Poslouchej mě!!" ztišila jsem hlas co kdyby mě někdo slyšel?!
"Koukni se na zprávy!" mluvil pořád a mě nenechal mluvit i kvůli tomu na něj nemám crush...
"Jo viděla jsem musíme do obchodu!"
"Dobře kde se sejdeme přivedu Damona a Terezu!"
"Přijeďte ke mě já nachystám vše potřebné a hlavně vemte peníze-"
"Peníze nebudou potřeba..." vydechl do telefonu a já jsem nechápala.
Nakonec mi to taky tipl a tak my nezbívalo nic jiného, než jít připravit vše potřebné.Tašky, oblečení, klíče, mobil... Asi mám všechno přicházím ke dveřím a najednou se ozve houkání sirén.
Roztřesenýma rukama si kryju uši a vybíhám i s věcma z domu.
Venku už stojí Johnas se svou károu a těma dvěma. Už od pohledu vypadá Tereza naštvaně tak budu muset být já ta rozumná a nehádat se jinak mě Damon rozcupuje. Protože on má na ni crush a ona to moc dobře ví ale jen si s ním hraje. A pořád my vyhrožuje že s ním začne chodit jestli nebudu dělat to co ona chce..
Vyskočila jsem na zadní sedadlo vedle Damona celkem překvapeně, myslela jsem, že bude chtít sedět vedle té mrchy...Johnas nastartoval a rozjel se do ulic našeho maloměsta. Nikdo nemluvil, protože jsme byli ve velikém šoku. Všude kolem chodili lidi ale dost zvláštní, jakoby kačeří chůzí hrozně pomalu. Občas se někdo z nich zkácel na zem. A smrděli a dělali velký nepořádek a křičeli. Vzpoměla jsem si na to čemu ty kdo zemřeli na Covid-19 přirovnávali v TV- Zombíci.
ČTEŠ
Zombie apokalypsa
AdventureDíky viru koronavirusu se z obyčejných lidí stávají nebezpečné zombie. Kayla a její přátelé chtějí přežít ale v cestě jim stojí zombie!