(pe la sfârșit sunt cam multe poze)
Este o zi normală de luni, fetele sunt deranjate din cauza ceasului care suna deja de două minute, Aiko se trezește prima și apoi se urcă pe Bora:
Aiko- Bora, hai, vom întârzia ca data trecută!
Bora- Nu, mi-e prea somn!
Aiko- Și mie.. dar trebuie să mergem la liceu, hai!
Bora- Offf, bine!Aiko, se dă jos și întra în baie pentru a face un duș, după 10 minute iese și întra imediat Bora, între timp ea se schimbă.
După 10 minute iese și Bora și se schimbă și ea.Bora cu fustă albă și tricou roz iar Aiko cu fusta roz și tricou alb.
Coboară la bucătărie unde o găsesc pe mama lor.
Aceasta făcea clătite:Bora- Ce bine miroase!
Aiko- Când le termini?
Mama- Acum!Le pune fetelor farfuria cu clătite în față iar acestea mănâncă cu poftă.
După ce termină, fetele mulțumesc mamei apoi se ridică, o sărută pe obraz și pleacă la liceu.**
Fetele stau în bancă atente la oră dar nu au pace din cauza colegilor din spate, doi băieți enervanți și răi. Unul dintre ei își pune mâna pe umărul Borei iar aceasta îl prinde de degete și le strânge cât poate ea de tare. Băiatul scapă un mic țipăt de fată iar profesorul îl dă afară.
După cele întâmplate, restul orelor au fost liniștite, nimic neobișnuit, doar ore și atât.
Fetele ajung acasă și prima oprire este bucătăria, își aruncă ghiozdanele pe undeva pe jos, își sărută părinții pe obraz, Aiko bagă capul în frigider și scoate de acolo multă mâncare, fug amândouă în cameră și se aruncă în pat:Bora- Nu crezi că trebuia să vorbim cu ei prima dată?
Aiko- Ba da, mi-e frică!
Bora- Rezolvăm noi, când ne trimit mesaj?
Aiko- În 10 minute!Fete stau în pat cu telefoanele în fața lor.
Trec 10 minute apoi Aiko primește un mesaj.-Aiko, ai fost selectată ca și vocalistă principală, felicitări, săptămâna viitoare, luni, ai zbor la ora 07:00!
Aiko, țipă de fericire. Fericirea ei a trecut repede când o vede pe sora ei tristă:
Aiko- Nu ai fost selectată?
Bora- Nu!
Aiko- Dacă tu nu mergi cu mine, rămân acasă!
Bora- Nu, trebuie să te duci, dacă nu, mă supăr rău de tot!
Aiko- Sigur?
Bora- Da, vreau să te văd fericită!
Aiko- Mulțumesc, te iubesc!
Bora- Și eu!Fetele mănâncă tot ce au luat, apoi își fac lecțiile. Aiko merge sa facă duș, când iese, imediat după ea întra Bora.
Iese și Bora apoi se pun în pat sa se culce.
Aiko a adormit repede dar Bora nu putea.
Iese afară și se așează pe balansoar. Începe să plângă, își dorea sa fie și ea cunoscută, sa fie alături de sora ei.
Din spatele ei se aude un zgomot, se întoarce speriată și îl vede pe tatăl ei: