Mary jane mary jane 👈👀
Ugur böcegi kara kediyi armadığı yer kalmamıştır paris en meşur olan eyfel kulesine bakar onu en son orda bulur
Ugur Böcegi selam kara kedi.
Kara kedi: oo kimler gelmiş bi kızın sevgilisini çaln bi ugur böcegi gelmiş!!!
Ugur Böcegi: o konuyu açmış ken neden kaydımızı çektin? sen ayıp degilmi.
Kara kedi: Acba neden cektim senin yaptıgın ayıp degilde ,benimkimi ayıp tam tersi bence iykide yapmışım içim rahatladı.
Ugur Böcegi: ben ona AŞIGIM marinettin hiç olmadığı kadar hemde.
Kara kedi: tamam anladım aşık sında o kızın ne suçu vardı, peki biliyormusun o kız senden daha akıllı ve senden daha iyi sende olmayan o kızda var.!!
Ugur Böcegi: neymiş bende olmayan şey 😠
Kara Kedi: insan olmasada yardım sever ve cana yakın biri ve senin gibide sevgilisi olan birinin elinden almıyo sevgilisini.
Ugur Böcegi: yeter bukadar kaba olmak zorundamısın sen hiç aşık oldunmu peki de bana bunları söylüyorsun
Kara Kedi: gözlerinden yaş gelir 😢😍(kıyamam kediye yazık ya bi mendil uztalım şu üzgün kediye bhbujnjnl neyse )
asık olduğum biri vardı ama onu benden aldılar ve oda benim için öldü .Ugur Böcegi: kara kedi çok üzgünüm gel buraya .
Kara Kedi: Hop dur korona virüsü var bana sarılmayı aklından bile gecirme hkmhjnhgnb.😂 ( sarılmasak daha iyi .)
Ugur Böcegi: pek sen nasıl istersen KARA KEDİ. Kibarcık ugur böcegi.
!!! Bunu yazarken aklıma biri geldi ~Asi kibarcı~ sana sesleni yorum 😁!!!!
gGenç erkek o sözü dediği andan ordan uzak laşır.
Marinetten Evinde.
annem.okadar kızgındı ki arabayı bile ben sürmüştüm neyseki bi aksilik olmadan eve geldik annem odasına giti bende odama gidip rahat birşeyler giyin dimi üstüme.B aradada kara kediye eve geldimiz konusunda mesaj atım oda bana tamam dedi.
annemin odasına gitim ama uyumustu saat okadarda geç değildi nerdeyse saat 10 du. bende televizyonun başına geçtim televizyon izlemeye başladım.
Marinette.
Bi haber dikatimi cekti bu oydu olay yerine gitigimde bana saldıran !!!wamprdi!!! .Ölmemişti nasıl olurda ölmez. öldürmüstüm.
bidrden kapı çaldı
kapıyı açtım ama kimse yoktu sadeceYerde bir zarf vardı.
Zarfın içinde .
hepiniz tek tek ölüceksiniz bana yaptık larınızın bin katını yapıcam size ve sabin dupencenk nasıl yazıldığını bilmiyorum neyse .Hala söylemedim dimi bende öyle düşünmüstüm zamanı gelince benden ögrenicek sen hiç merak etme
ama .Şunu söylüyeyim dikatli olsanız iyi ederdiniz saklana bilirsiniz ama kacamasınız .😈!!!
Genç kız bunu okudugu an kafası karıştı ne yani aylesini peşinde bi piskopatın ve seri katil var napicagını bilemez bi şekilde .
Bam bamSonuna geldik ve size bi gerilim fon müziğiyle hoşa kalın dicem bugünda aklım böyle buyurdu naparsın akıl iste😁
kelime sayısı 421
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Gercek Marichat. Ara verildi .
Science FictionHerşey çok güzel olcak derken umudu yıkılan kız.:( Bu arada bu kitap tasarımının benim için değerli olan biri yaptı ona çok teşekkür ederim💋❤ kitap kapağını tasarlayan arkadaşım isim vermek istemiyorum ~~~~~~~KANLI GERCEK~~~~~~~ Gerçekleri öğrenen...