PERCUTIAN!

78 2 0
                                    

Jam tepat pukul 7..Ryan bgun selepas mendengar notication telefonnya  berbunyi..dia memcapai tuala di tmpt penyangkut dan terus masuk ke dalam bilik mandi..selesai mandi dia bergegas menuju ke meja makan dimana tempat dia bersarapan..

Fir: wahh awal ko bgun harini..ohya..aku buat nasi goreng je pagi nih..ko makan lah..

FIR...nama panjng dia TENGKU FIRASZ DANIEL..merangkap sahabat baik kpd TENGKU RYAN HELZERIEY..juga merupakan sahabat serumah..okey sambung..

Ryan: bgun awl pun salah ke..aku ada meeting harini..kau tk kerja ke harini?

Fir: kerja..tapi lewat sikit sbb nak jumpa client lpsni..

Karl: harini korang ada plan ke..

Fir: haaa baru turun kau?

Karl: tadi dah..cuma bersenam kejap tdi..aku tnya ni..korg ade plan ke harini?

Fir:tkde..ryan?

Ryan: tkde..okeylah aku cau dulu..dh lmbt ni..cau..

KARL..nama panjng dia TENGKU KARL MIEVE..dia juga rakan serumah dan kawan rpt kpd fir dan ryan..sambung..

Beberapa minit kemudian..kereta Lamborgini milik ryan pun masuk ke parking VVIP di sebuah bangunan trsebut..ryan pun masuk..ada beberapa staf yg mengucapkan selamat pagi dan sebagainya...

Sampai didalam lif..punat tingkat 15 di tekan..sesampai di tingkat 15..

Sara: Selamat pagi bos..

Ryan: selamat pagi sara..so apa jadual saya harini?

Sara: bos ada meeting pukul 9 nnti dgn Dato Shamsudin..lepastu pukul 12 tghari bos ada lunch dgn datin & dato..itu sahaja..

Ryan: okey sara ..terima kasih..u can go now..

Sara merupakan P.A kpd RYAN..ohyaa..Ryan merupakan anak CEO d syarikat ayahnya..dia bekerja dibawah ayahnya, DATO FATTAH HAEZ..

SKIP! tepat pukul 9 ryan menghadiri meeting nya bersama dato shamsudin membincangkan projek baru mereka..tepat jam 1130..meeting pun selesai..ryan meminta diri dan bergegas ke villa keluarganya iaitu VILLA HAEZ..keretanya masuk ke perkarangan rumah..kedtangan ryan disambut oleh org gaji dirumah trsbut iaitu bik dina..

Ryan: bik..mama dgn papa ada kat dlm?

B.Dina: ada tuan ryan..beliau sudah tunggu di meja makan..ada apa2 saya boleh bantu?

Ryan: ohh..erm rasanya tkda..terima kasih saya msuk dulu..

Ryan pun msuk..

D.Haze: haaa ryan..dh smpai? Dduk sini..kita makan skali..

Ryan: baik pa...

D.Larina: ni ryan bru balik dri office ke..

Ryan: haah ma..ada meeting tadi dgn dato shamsudin..psl projek baru ..papa tau kot projek tu..

D.Haze: ohhh shamsudin..tau2..ni lepasni dtg office balikke?

Ryan: tak paa ..kerja dh hbis smua..lagipun lpsni tkde pape lagi..

Raneeya: Lepasni balik trus ke?

Ryan: taktau lah kak..bli barg dpur sikit kot..brg dpur kt rumah tu habis dh..

Rafiq: kerja si karl dgn fir lah tu kan HAHAHHA

Ryan: haah ko mcm lh tk knal diorg tu bang..

Raneeya: ade2 je lahh..

Ryan: ni raykiel mana? Tknampak pulak btg hidung budak tu..

D.Larina: Raykiel tidur..penat agaknya lepas main mainan dia tadi..

Cinta PUTERI MERMAIDWhere stories live. Discover now