Isınmayan Eller

9 4 0
                                    

Annem kahvaltı hazırlamamıştı babam ise eve gelmemişti ben ise mutfaktaki koltukta oturuyodum sonra bi kapı çarpma sesi geldi babam içmişti ve ayakta zor duruyodu kendini koltuğa bıraktı ben duvara yaslanmıştım sessizce yere çömelip odama gittim tam kapıyı açtım giriyodum bacağımda bir el hissettim yutkundum ve yavaşça yere oturdum
Kalk bana yemek hazırla dedi.
Sert bir sesle.
Kendimi toparlamaya çalışırken bir yandanda ayağa kalkmaya çalışıyordum sonra annem kalktı uyku sersemiydi bir an üvey babamı görünce gözlerini açtı hemen lavaboya koştu yüzünü yıkadı ve çıkmadı annem üvey babamla zorla evlendirilmişti babam marketten bira çalmıştı ben biraları görünce gözlerimi açtım ve dedim ki
B-baba s-sen biraları çaldınmı dedim ürkek bir sesle
Babam ayyaş ayyaş
Sanane be jojuk çalarım çalmam AĞLAH AĞLAH dediklerinin çoğunu anlamadım ve hemen anneme bakmaya gittim kapıyı tık'ladım ses gelmedi ANNE!! ordamısın
Yine ses gelmedi yavaşça kapıyı açtım kafamı içeri soktum cam açıktı annem yoktu hemen cama koştum boyum yetmiyordu hemen odama koşup vitrinin yanında duran koltuğu aldım! Tekli koltuk ağırdı ama sürükleye sürükleye lavobo'ya getirdim koltuğu üstüne çıktım koltuğun ve cama baktım kimse yoktu iyice etrafıma baktım ses bile gelmiyordu tekli koltuğu sendeleye sendeleye odama götürdüm babam uyuyordu sessizce montumu aldım anahtarımı da cebime attım kapıyı kapatıp evden çıktım ama hiçbir fikrin yoktu annemin nereye gittiğinden ilk önce okula gitmeyi düşündüm başka birşey aklıma gelmemişti zaten okula doğru yürüdüm, yürüdüm en sonunda okula vardım okulun ilk bahçesine baktım sadece görevliler vardı okulun içine girdim bütün kişiler sınıftaydı sonra yerde yavru kedi gördüm onu elime aldım 'sen ne kadar şirinsin' derken içeri bir erkek girdi benden 1, 2 yaş büyük gibi gözüküyordu gözlerim deri ceketindeydi bana doğru ilerledi o ilerledikçe kalbim hızlanıyor ve geri geri yürüyordum en sonunda duvara kadar geldim korkuyordum hemde tahmin edemeyeceğinizden fazla korkuyordum bir elini omuzun üstündeki duvara vurdu ve dedi ki 'benden kaçma' sadece bunu dedi yüzüm düştü tenim beyazlaştı o kadar utandımki ne yapacağımı bilemedim ellerimin bağı çözülmüştü sanki ağzım susup gözlerim konuşuyordu bacaklarım titriyor, ellerim üşüyordu aslında buraya ne için geldiğimi bile unuttum beynimi zorladım ama unutmuşum 'HATIRLAMIYORUM!!' Diye bağırdım benim babam kim annem kim hatırlamıyorum gözlerimdeki yaşlar oturduğum masaya düşerken o beni izliyordu. Göz yaşlarımı silip masadan tam kalkıyordum onun sesini duydum 'GİTME' dedi sanki o an içimde bir şeyler kıpırdıyordu ama gitmem gerekti karnım öylesine ağrıyordu ki bıçak saplanmış gibi ağrıdan duramayıp yere düştüm gözlerim ıslak saçlarıma düşmüş ıslaklıklar o geldi yere çömeldi ve elimi tuttu eli çok sıcaktı tam o an iki elimde ısındı yüzüme ellerini değdirdi. 'Sakin' dedi beni kucağına aldı ölü gibiydim hastaneye gidiyoruz ' dedi şoföre ben ona daha da sarılınca 'Korkma ben seni bırakmıycam' dedi kalbimin hızıyla nefes alıyordum o an öyle uykuluydum ki onun kucağında uyudum uyandığımda hastanedeydik iki elimi tutuyordu bana iğne yapıyolardı gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes aldım açtım 'acıktım o adını bilmediğim erkek kaş göz yaptı hemşire yemek getirmeye gitti açlıktan ölüyodum ki yemek geldi ben yiycektim ama o yedirdi sanki annem yediriyomuş gibiydi öyle sıcaktı ki 'adın  ne' dedim biraz bekledikten sonra 'alper' dedi o söylemeden adımı söyledim 'melek' bana bakarken uyumuştu yanımda ona sarıldım çok ısınmıştım o benim bu saatten sonra güneşim oldu beni ısıtan beni koruyan bilmiyorum ama beni seven bile oldu bence..

RUHUMDAKİ ATEŞİ KENDİME ATSAM ÖLÜR MÜYÜM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin