biz onların, onlarda bizim bedenimize geçse.
slenderman: BU NASIL OLDU? NEDEN OLDU?
yazar: sakin ol ben yaptım.
slenderman: NEDEN PEKİ?bİR İNSANIN BENİM BEDENİMDE OLMASI NE KADAR TEHLİKELİ HABERİN VAR MI?
yazar: en kötü ne olabilir ki?
S/A: (buraya slendy'nin bedeninde olsan ne yapardın onu yaz)
jeff:ÇIK LAN BEDENİMİN İÇİNDEN!
liu: tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme, tuvalete gitme,tuvalete gitme,KUSURA BAKMA TUVALETE GİTMELİYİM!
masky: neden ben? O kadar kişi arasından neden ben?
hoodie: bedenimi kötü emellerine alet edersen seni döverim.......Ama sen bensen bende sen olduğum için benim bedenimdeki, ben olan seni döverim yani kendimi bedenime zarar vermiş olacağım *404 eror*
toby: *koluna çatal saplar* acı böyle bir hismiş demek ki.
L.jack: elimi sıcak suda yıkayınca mı çektim ben yağ? Böyle nasıl yaşıyorsunuz?Bu kadar kısa olmaya alışık değilim.Ama burun güzelmiş.
benD: SONUNDA DAHA UZUNUM!!!!!!
sally:*utandı* şey........eeeeeee...... tuvalete gitmeliyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Tepki
Randomsaçmalı yacağız her şeye hazır olun :) bur da olan bur da kalır