Bi hoşgeldin alırım artık
Kırmızı şarabı reyondan kaptığım gibi kasaya sapmıştım.
Kısa bir yolun ardından ise küçüğün evine varabilmiştim,
Tutku akan gözlerimle sağı solu incelerken, açılan kapı ile önce topuklu ayakkabılarını, daha sonra fileli corabını ve en son kırmızı eteğini görmüştüm."...şarap ha"
"Kırmızı."
Elimle gösterirken, içeri geçmem için işaret yapıp kenara çekilmişti küçük.
Yarım ağız gülüp parmağımı filesine sürtüp içeri geçmiştim.Adımlarını arkamdan atarken salon olduğunu düşündüğüm bölmeye girdim.
Bordo renklerle döşeli ve oldukça hoş görünümlüydü açıkçası."...hoşgeldin kook-ah"
Şarabı siyah cam masaya bırakıp gömleğimin ilk iki düğmesini açmıştım.
"Otursana."
Deri olan bordo koltuğa yerleşirken masanın üzerinde duran bilgisayar çarpmıştı gözüme, sekmeler iç açıdıydı...
"Şarap ve porno... Ha? "
"Hm, hoş değil mi?"
Dizleriyle deri koltuğu ezerken, bileğinden bağlı olan topuklarını çözdü yavaşça.
İkisinide çıkartıp ortaya attıktan sonra koltuğa tam yerleşti.
Kıvrılan eteğini biraz daha yukarı çekerek oturdu ve bilgisayarını ortaya doğru aldı.Önceden getirdiği bardaklara şarapları doldururken bir düğmeyi daha açtım göğsümde.
Sakince yerime yerleşirken elimde ki kadehi ona doğru uzattım."Şarap sever misin, bebeğim."
"...yeteri kadar açık değil mi?"
Dilini kadehin kenarlarında gezdirip
Uzunca yalamıştı, pembe dilini sunarken gövdesini dahada aşağıya kaydırıyor ve vücudunu kıvırıyordu,
Her saniyede kadehi daha da yalamış ve sonunda dudaklarını cama yapıştırmıştı.Ona yaklaşıp aynı onun yaptığı gibi kadehine dilimi uzatmıştım. Yaptıklarının aynısını yaparken dilinin değdiği her noktayı yalıyordum.
Kendimi geri çekip kadehimi elime aldım, tokuşturup yudumlarken elim bacaklarındaydı.
" ...yaptıklarını banada mı yapsan?"
Elimi filesine sokup çektikten sonra gözlerinin içine sırıtarak bakmıştım.
"Uslu ol."
Videonun sesini biraz daha yükseltip, şarabını kafasına dikmişti.
Eli ise her yerinde geziniyordu."...yavaş iç, şarap işime yarayacak."
"Ne yapacaksın, şarapla?"
Sadece uzanıp videoyu kapatıp ,
onun yerine hoş bir müzik açmıştım.
Böylelikle daha da akıcı olacaktı her şey.Ritimle küçük hareketler ederken, vücudunu kucağıma doğru kaydırıyor du.
"...bunu daha fazla sevdim."
Kucağımda yerini alırken harika bir melodi ile hareket ettiriyordu kalçasını.
Ritimle kucağıma vuruyordu, hareketleriyle ayrı bir ritim tutarken, ellerini boynuma götürüp dudakları koymuştu dudaklarıma. Şarap tadı dudaklarıma yayılırken etek uçlarını tutmuştum.
Kalçasını tüm avcuma alırken dudaklarıma şarap tadı bırakmasına izin vermiştim.