Capitolul 2

23 7 1
                                    

Harry:
E 7 dimineața. Alarma suna de jumatate de ora dar nu ma simt pregătit sa cobor din patul meu moale si călduros. Astăzi merg cu Pedro la noua lui clasa de dansatori. Si ca de obicei vrea sa îi fiu "mâna dreaptă". Dar mai bine ma prezint ca sa puteti înțelege. Sunt Harry Styles,am 22 de ani si lucrez ca agent imobiliar aici,în Oxford. Desi dansul e pasiunea mea adevărată nu m-as putea întreține pe mine,mama si sora mea cu "mini-salariul" pe care îl câștig ca fiind ajutor de coregraf. Asa ca lucrez ca si agent. Pot suprapune aceste 2 meserii usor,si nu am avut niciodata probleme. Tatăl meu a murit acum 5 ani. De la el am mostenit pasiunea pentru dans. Visul meu este sa îmi deschid pe cont propriu o școală de dans. Vreau sa devin coregraf,nu sa stau în dreapta lui Pedro și să ajut când e nevoie. Mereu mi-a  promis ca daca voi sta pe lângă el voi ajunge departe dar dupa 5 ani sunt în același loc din care am plecat. Bine,nu-l condamn. M-a ajutat enorm. Mi-a fost ca un tată întotdeauna. Si stiu ca ma iubeste desi nu arata asta mereu . Dar,oricat a încercat, locul lui tata nu l-a putut lua,el a fost unic pentru mine,ceea ce este și firesc. L-am iubit cel mai mult pe lumea asta si Dumnezeu mi l-a luat, lasandu-mă singur cu mama și sora mea...dar,in fine..nu vreau sa deschid si mai tare subiectul fiindcă nu e un subiect confortabil pentru mine.
Ma dau jos din pat si merg sa-mi fac o cafea fiindcă mama încă nu s-a trezit si nici nu vreau sa o deranjez . Apoi ma îmbrac rapid si cobor jos unde Pedro mă așteaptă deja.
-Buna dimineata,dragule!
-Neata bătrâne! Ce mai faci?
-Bătrâne? Sunt în floarea varstei,ce spui acolo? răspunde cu un zâmbet imens pe chip.
-Spune-i asta cheliei tale! spun si începem amândoi a râde în hohote.
-Sii? Esti pregătit pentru azi?
-Ăm,da. Cred. O nouă clasă de dans. Sunt doar foarte curios de nivelul lor.
-La audiții am fost plăcut surprins. Era un nivel destul de ridicat. Acum sper să nu mă fi înșelat.
-Daca nu,noi suntem acolo să îi ajutam. Oricum vom avea mult de muncă orice ar fi.
-Aici ai dreptate! Va fi o zi plină de surprize! spune si îmi face cu ochiul ceea ce îmi dă de gândit că pune ceva la cale. Dar ceva îmi spune să nu insist fiindca voi afla curând.
Drumul este lung,și aparent plictisitor. Pedro e cel mai lent șofer pe care l-am cunoscut vreodată. Mereu rad de el pe aceasta tema. Dar el spune ca e masina lui si merge cat de lent vrea el. Dar sa nu uităm ca avem si limite de viteza,nu? Zâmbesc la conversația cu mine din capul meu iar Pedro pare sa nu observe deloc. Restul drumului o petrec privind plictisit pe geam,ignorând concertul pe care îl dă Pedro pe niste melodii mai vechi ca si mine. Când ajungem la locație Pedro parchează fix lângă clădire, din fericire găseste un loc neocupat rapid. Desigur ca întârziem, tipic lui Pedro. Urăsc sa întârzii dar nu am ce face,sunt doar un însoțitor. Intrăm, si Pedro începe sa zica acelasi discurs  ca de obicei. Întorc plictisit capul catre mulțimea de tineri si observ o fată analizandu-mă din cap până în picioare. Are părul saten deschis,ochii negri și pistrui pe nas si putin pe obraji,ceea ce o face si mai drăguță. Când își dă seama că am prins-o uitandu-se la mine se înroșește, mi se pare tare simpatică deja. Ii zâmbesc ușor ca sa îi dispară jena care știu că a cuprins-o. Observ că nu ajută,ci din contră începe să mă ignore cu privirea,probabil așa crede că rezolvă totul. Tipic fetelor.
Revin ușor cu picioarele pe pământ atunci când Pedro mă prezintă. Ii salut pe toti din sală, apoi vad ca are de gând sa continue fraza.
- Având în vedere că eu pot veni aici doar sâmbăta din cauza programului încărcat vreau sa va anunț din start că  repetiția de marți si de joi o ve-ti face cu Harry. Am încredere în el. L-am învățat tehnica mea,si sa nu uităm că este fiul unui mare dansator și coregraf ....
Nu pot sa cred! Voi putea în sfârșit sa ma ocup de unul singur de o clasă de dans. Bine el va fi sâmbăta aici,dar hei. Nu a mai făcut pana acum asta,pentru mine e genial. Sunt total copleșit de această veste. Peste cateva secunde realizez apoi ca vrea sa spuna despre tatăl meu,si refuz imediat. Nu vreau mila nimănui acum. Vreau să fiu recunoscut după talentul propriu nu pentru cel al tatălui meu decedat. Mereu am urât persoanele care abuzează de faima părinților. Mi se pare cel mai josnic lucru să faci una ca asta, esti fake. Vei muri si vei realiza că nu ai făcut nimic pe cont propriu,nimic. Eu de mic am fost independent. Ai mei mereu m-au sprijinit dar nu mi-au pus pe masă. Ei m-au învățat sa muncesc pentru ce îmi doresc. In viața trebuie să fii corect cu tine pentru a putea fi corect și cu ceilalți.

Dupa acea veste,total neașteptată începe repetiția propriu zisa. Sunt euforic pe tot parcursul ei, gandindu-ma la cea mai bună veste din ultima perioadă. Abia astepta sa le zic mamei,Aliciei si Ayanei. Vor fi atât de încântate. Alicia este sora mea mai mica iar Ayana iubita mea. Suntem împreună de aproape 2 ani,si cei mai buni prieteni de la grădiniță . O iubesc atât de mult, mi-a fost alaturi mereu ,m-a ajutat să trec ei bine...peste problemele din familie... 
Gândurile îmi sunt oprite de Pedro care-mi spune să îi explic un pas fetei drăguțe de mai devreme pasul la care lucrăm. Îi prind încheieturile și încerc să o trag aproape de mine pentru a-i arăta exact cum trebuie sa se miste. Dar observ că este foarte încordată .
- Daca vei sta încordată mereu o sa-ti faci singura rău. Vei obosi mult mai repede. Ok,gașcă! Vă rog să nu luați pașii de dans ca pe un mecanism. Dansul este ca si o artă. El trebuie simțit. Daca nu simțiți ce dansati e in zadar. Nu mai faceți pe-a roboțeii și începeți să simțiți.
-Și cum fac asta? Adică la simțit.. mă întreabă prietena fetei drăguțe. Ar fi mult mai ușor daca i-aș ști numele.
-Asta-i ușor. Pur și simplu închizi ochii și te gândesti la cea mai intensă amintire a ta. Și apoi îi dai drumul. Dansezi ca și cum ai retrăi acea amintire la nesfârșit. Lași intensitatea amintirii să te îndrume în pași. Vei vedea cât de ușor va fi după.
Termin de spus asta și observ cum Pedro mă privește zâmbind, și apoi îmi șoptește:
-Sunt atât de mandru de tine! Ești exact ca el. Cât de mult mă bucur că prietenul meu cel mai bun are un fiu care să iubească atât de mult ca și el.
Vorbele sale mă copleșesc. E singurul care încă îmi mai vorbește despre tata. Alicia s-a închis în ea de atunci iar mama...ei bine ea și-a refăcut viața cu alt bărbat acum si nu vreau să deschid răni din trecut. Stiu că nu a putut trece peste pierdere, și probabil nu o va face niciodată. L-a iubit atât de mult, e normal. Sper ca Roger să o facă fericita acum. Si asa,ei bine,îl am doar pe Pedro cu care sa vorbesc despre tata.
-Este prima oară când dansezi? o întreb pe "fata drăguță". O să ajung să-i tot spun asa pana ii aflu numele.
- Nu.Mereu am dansat singură în camera mea cu ușa închisă. Am emoții doar fiindca e a 2-a oară când sunt privită dansând. O să mă obișnuiesc greu cu asta.
Ma uit puțin ciudat la ea,imi dau seama ca e o persoană puțin introvertită, se vede prin modul în care vorbește. Vreau sa aflu mai multe,dar nu insist fiindcă chiar nu este treaba mea. E doar o dansatoare de la un curs. Ce-mi pasă.
-Uau. Îmi pare rau sa aud asta.  E tot ce pot sa scot pe gura în acel moment.Ma privește pret de câteva secunde,dupa care adaugă:
-Oricum,eu sunt Thea!
-Îmi pare bine...Dorothea? Spun si chicotesc,iar apoi Pedro se uita spre noi,dând de înțeles că vrea să repetăm nu să vorbim. Așa că eu o iau pe Thea și încerc sa o pot face sa danseze în timp ce vorbim pentru a scăla ea de emoții. Încerc niște tactici a la Pedro acum.
-Nuuu,doar Thea. Urăsc sa mi se spună asa. Șoptește ea în timp ce execută pasul perfect. E bună.
-Felicitări! Ai făcut corect! spun,neascultând ce a zis înainte.
Se uită confuza si apoi realizează ce s-a întâmplat și îmi zâmbește,scoțând la iveala gropițele. Nu sunt la fel de pronunțate ca ale mele,dar se potrivesc perfect chipului ei. Îi intorc zâmbetul apoi mă duc să ajut și pe alții . Pe parcursul repetiției am observat ca sunt destui de buni toti,dar mi s-a părut că s-au remarcat Thea, prietena Theei, Abby,iar la băieti Chris și altul pe nume Jake. Bine acesta este clasamentul după o primă repetiție, pe parcurs o să se vadă mai bine după munca fiecăruia,și e doar parerea mea dupa 3 ore de dans. Rămâne de văzut acum evoluția lor. Pedro își ia rămas bun de la ei,iar eu le fac cu mâna si ii zâmbesc Theei și prietenei ei,Abby. Se pare că mi-am făcut prieteni noi. Bine,sunt singur că Ayanei nu o să îi placă asta. Este cea mai geloasă ființă din lume. Dar o iubesc enorm așa cum este.
Pe drum spre casă Pedro iar ascultă melodiile sale jalnice ce mă scot din sărite.
-Deci..cum ți s-a părut astăzi? Ti-a plăcut fata cu pitruii din cate am observat.
-Da,danseaza chiar bine.
-A da? Și doar atât?
-Ăm,dap. Adică da,e frumoasă dar nimic mai mult. Am iubita Pedro. Tu mereu spui asta când mă vezi vorbind cu câte o fată.
-Păi ce să-ti fac dacă atragi fetele ca un magnet. L-ai moștenit pe tatăl tău. Îmi amintesc că era la fel ca tine. Și cât de geloasa era mama ta....ca si Ayana de fel. Dar în final dragostea a învins.
-Păi vezi! Nu-mi mai face mie ochi dulci când vezi ca vorbesc cu câte o tipă. Sunt doar prietene,atât.
-Nu am zis că el era cu mama ta când ea făcea pe-a geloasa! și îmi face scurt cu ochiul. Ok,acum m-a pierdut.
-Adică?
-Păi Harry, asta-i o poveste lungă și tocmai mi-a început piesa preferată. și dă radioul la maxim,lâsandu-mă puțin confuz.
După aproape 2 ore Pedro mă lasă în fața blocului meu și eu,cap de gumă realizez că mi-am uitat cheile de dimineață așa că petrec 20 de minute pe afară încercând să dau de soră'mea. Mama era la Roger,m-a anunțat de ieri că-și va petrece weekend-ul cu el. Când în sfârșit Alicia îmi deschide,urc și intru direct în camera mea . Acolo dau de Ayana,și nu-mi vine sa cred ce a făcut...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Asumă-ți că mă iubeștiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum