BBC Wattpad

2.1K 261 25
                                    

خب خب ... من شاید تو نوشتن خوب نباشم اما توی مصاحبه و اخبار تخصص دارم از آکسفورد😁😌😂😐

مشخص دیگه قرار چکار کنم دوباره توضیحات و میگم⁦👇🏻⁩
در این بوک خواهید خواند ...

1- خبر های مهم هفته در واتپد!⁦🗞️⁩🧐
(اتفاقاتی که در واتپد میفته از آپ بوک ها گرفته تا سوتی و کلی چیزای دیگه)

2- بهترین بوک های هفته با هر ژانری با هر موضوعی به انتخاب شما!🤤📚
(از هر نویسنده ای می‌خوام که در طول هفته نظرسنجی بزاره و در آخر هفته به من اعلام کنه حالا نیاز که چکار کنه نویسنده ای که میخواد اسم کارش اینجا برده بشه ..
1- آخرین پارت رو انتخاب کنن
2- در پایان پارت این رو بزارن جمله "لایک کنید"رو بزارن 
3- ریدر ها باید ایموجی"👍🏻⁩" رو به عنوان لایک کامنت کنن
4- تعداد لایک ها رو به من اعلام کنن
و من کتاب هایی رو که بیشترین لایک داشتن رو در رده بندی قرار میدم)

3-مصاحبه با نویسنده های واتپد!⁦⁦👩🏻‍💼⁩⁦🎙️⁩
(خب من اول هر هفته اسم دو نویسنده رو نام میبرم و اگه جزو نویسندگان محبوب بود شما میتونین سوال هایی رو که دارید از اون بپرسید و من مصاحبه رو انجام میدم و در آخر گفتوگو هامون رو اینجا قرار میدم😌)

4-بهترین جمله های تاریخی واتپد از زبان نویسندگان واتپدی!📝🔖
(من در طی مصاحبه از نویسنده ها می‌خوام که دو الی سه جمله به من بگن .. جمله ای که فکر میکنن باید بگن یا فکر میکنن اون جمله خاص .. این جملات میشن جملات تاریخی واتپد و حتی ممکن در صورت توان به مثل های واتپدی هم تبدیل بشن🌟💫)

5- پیشنهادی ها برای خواندن!⁦👩🏻‍🏫⁩⁦👩🏻‍💻⁩
(هر هفته چندتا بوک از هر موضوع خوندن با هر ژانری انتخاب میشه و به شما پیشنهاد میشه)

6-انتقادات و پیشنهادات در آخر هر هفته .. در طول هفته با ما به اشتراک بگذارید و در آخر هفته بخوانید!
(انتقاداتتون و پیشنهادهاتون برای نویسنده ها .. در طول هفته من قسمت های برای این قرار میدم و شما میتونین اونجا نظراتتون رو بگین و در آخر هفته .. بوممم .. من اونا رو در یک جمع بندی کلی در خدمت شما قرار میدم)

با ما باشید در BBC Persian Wattpad!

از هفته آینده کار این شبکه خبری در واتپد آغاز میشود!

BBC Persian Wattpad💭Where stories live. Discover now