DJABIERNE
"Habri bo pia i buk riba e lomba di sofa ei." E stèm maskulino ta bisa den un tono komandante.
Naissy ta obedesé i buk bon mucha riba e sofa manera a bisé. E kandela insasiabel den dje a pega. E ta tende kon e stapnan di Bryan ta yega mas serka.
Diripiente e ta sinti un klap na su atras ku ta manda señal nan di un tiki doló kombiná ku hopi pashon su mente. Ku un vòs suave ku e so ta tende e ta keña "aaaaah."
Asina e man di Bryan kita for di su atras e ta sinti su falta kaba. Promé e kaba di pensa unda e man a bai e ta risibí un klap mas. Naissy su wowo nan ta sera i e ta morde su lep. E ta sinti kon su lep ta slep lentamente for di bou di su djente nan i sali liber. Su wowonan ta kasi sera bou di e peso di plaser. E no por mira bon mas, su pestaña nan mes ta sombra su dilanti impedí su bista.
E kayente entre su pia nan ta muhando i hasi su panty ku ta apsorbé su líkido pisa. Un friu manera e bientu ku ta supla den mardugá ta karisi'é ora Bryan hisa su saya desnudando su sanka nan.
E dede nan di Bryan ta drenta bou su karson di abou ònbeskòp manera un bishita no invitá pero tòg wèlkòm. Bòshi figura nan ta keda dibuhá riba su konopi hasiendo e loko. E man di Bryan ta kue su vagina kompletu tene i primi manera un mango jugoso.
Bryan ta len riba dje i trèk e duru na su kabei hal'é serka i bisa. "mi a kere mi a bisabu habri bo pia. Bo no ta tende no? Mi tin ku straf bo" Bryan ta lembe su orea i den banda di su garganta. Henter e kurpa di Naissy ta yangá den un trans di goso.
Naissy ta sintié solitario ora Bryan bek kita for di su tras. E ta tende kon e zip di e karson ta habri i e hèspu di e faha ta keda tambaleá bai bin avisando ku algu lo bai pasa. Sin por warda mas e ta bira wak patras pa mira kiko Bryan tin pa ofresé.
Bryan ta buk kita su karson. E kabei nan pretu di krùl ku stail ta úniko kos ku Naissy por mira den e posishon aki. Manera un solo subiendo Bryan ta lanta. Naissy ta mira kon su pénis nechi feita ta duru para i peligroso manera un arma.
Bryan ta puntr'é "Bo ke mi?"
Naissy no por kita wowo for di riba su hombresa ta kontesta "si"
"Si ken ? bisami" Bryan ta tenta ku un sonrisa arogante.
"si mi ke bu papi"
"Mustrami anto. Demostrámi kuantu bo ke mi."
Bryan ta hala un stul i kai sinta. Naissy ta kana bini serka kuidadoso manera un hende ku no ke trapa riba glas. E ta baha na rudia i stashoná su mes mei mei e pianan di Bryan. Naissy ta pasa man na su bèl pero ku un focus di laser riba su miembro ku ta lombrando di e sous erótiko ku ta lubrikando e mes i mas.
E ta kue tene i e ta mira kon e kabes di Bryan ta bai patras. Ta basta un ratu e tin wardando riba e momentu aki. E ta trèk e kueru protektivo abou i eksponé e kabes. E ta pasa su lenga tentando e riba e kueru kolo kòrá lila.
E ta sinti kon e pia nan di Bryan ta sera un tiki i primié wante na lugá. E ta tent'é ku su lenga 2,3,4 biaha mas. Bryan no por wanta mas i ta tene na su kabes i push'é abou. Goloso e ta lag'é drenta te patras den su boka. E ta sera su lepnan pèrtá rondó di dje miéntras e shaft ta sali kasi kompletu for di su boka. Pa despues e baha su kabes brutu bek i laga e bai hundu i dal den e parti patras di su garganta.
Bryan su pia nan ta separá manera Punda i Otrabanda i e kabes di Naissy mei mei ta keda subi manera Ponton Brug den e ola nan.
E ta mira kon Bryan ta tene e stul duru manera ta miedu e tin di zueif bai shelu si e laga los. E ta sinti kla kla kon e kurason di Bryan ta bati den su boka.
YOU ARE READING
Mi tin Rabia riba bo
RomanceNaissy tin un sekreto profundo. E lo tapa mas ku e por pa niun hende no sa. Kiko e lo ta kapas di hasi pa skonde su sekreto? I kon nan lo biba ku n'e una bes nan sa e sekreto.