Chapter 2

125 7 5
                                    


Billedet kommer til at give mening længere nede i kapitlet, når vi er i Rachels Synsvinkel!
Monica og Rachel er IKKE med på billedet!

*Justins synsvinkel*

Jeg kunne rigtig godt lide Rachel. Hun var virkelig verdens bedste veninde, og jeg er så glad for at hun skiftede skole, og jeg så faldt over hende. Selvom den lille bitch havde ødelagt mit hår, var hun helt okay. Min bedre halvdel kan man vel kalde hende? Og det er på trods at jeg kun har kendt hende i hvad? Hvornår flyttede hun her til? For 3 uger siden, or something.

Jeg nåede endelig toilettet, fik skubbet døren op og gik så derind for at rette håret så det sad nogenlunde. Det lignede i hvert fald ikke lort. Da jeg var på vej ud igen, hørte jeg 2 piger snakke ude på gangen.

"Ja, hvad sker der lige med Rachel?" Jeg stoppede brat op, og stod bare og lyttede. Det lød lidt som Monica, og Stacie, dog stadig ikke. "Jeg ved det ikke men hun er i hvert fald ikke sig selv" svarede Stacie går jeg ud fra, og virkede lidt kold omkring det. "Jamen er du ikke bare lidt nysgerrig, eller bekymret?" svarede Monica, og nu var jeg helt sikker på at det var dem! Men hvad var det lige med Rachel?

Hun virkede da, okay?

Tror jeg?

Jeg ved det ikke.

"Jo. Monica. Jeg er meget bekymret faktisk, og også ret nysgerrig, men hvis pigen ikke vil fortælle os om det, gider jeg ikke at være den der irriterende veninde, som skal nage. Hun skal jo nok fortælle os det hvis der er noget, eller hvis hun får brug for det. Vi er jo trosalt hendes bedste veninder." 

"Du har nok ret meeeeen.." kunne man høre Stacie hvine. "Meeen?" svarede Monica med samme toneleje, men fik det dog til at lyde som et spørgsmål. "Hvad skete der lige med hende og Justin tidligere?"

Et skævt smil poppede op på mine læber, da jeg åbnede døren og gik ud til dem. De stoppede brat op, og kiggede chokeret på mig. "Der skete ikke noget" smilede jeg. "Jeg skulle bare vise hende at det ikke betød man havde noget sammen med en anden, hvis man holdt hinanden i hånden. Right Stacie" blinkede jeg til hende, hvorefter hendes kinder blussede svagt op. Jeg smilte kort til Monica inden jeg vendte mig om og gik tilbage til engelsklokalet.

Perfekt "afsked".

Hvis man kan kalde det det.

LOL.

***

*Rachels synsvinkel*

Klokken ringede endelig ud, og vi havde nu 1 times frikvarter inden vi skulle have de sidste timer.

Great.

Mit blik gled rundt over de mange mennesker som sad rundt omkring ved de forskellige borde, men da jeg fandt Monica gik jeg hurtigt derhen. "Må jeg slå mig ned her" spurgte jeg, og smilede sødt til dem hun sad ved, hvorefter jeg kiggede ned på hende. "Selvfølgelig skat" smilede hun op til mig, og gjorde plads til mig ved det runde bord.

"Du hedder Rachel ik?" var der en lyshåret pige som spurgte, mens hun pænt smilede. Jeg nikkede. "Jo, i egen høje person" smilede jeg, og blinkede til Monica. Vi havde denne her "flirteleg" i gang som var pæn sjov!

Det hele var jo selvfølgelig for sjov.

Ikke fordi at jeg havde regnet med at i troede andet.

Jeg kiggede lidt rundt på pigerne. "Undskyld men jeg kender altså ikke jeres navne" smågrinede jeg.

Akward.

"Nå nej" smilede en med brunt hår, og nej ikke Monica. "Det er Selena, Taylor, Christiana, og Kate" smilede hun og pegede rundt på de forskellige. (Billedet i toppen skulle bruges her)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hate the way you lie - Justin BieberWhere stories live. Discover now