zara: weyh amy. kau ada crush tak??
amylin:**kena bagitau tak... bagitau je lah** ada kenapa??
zara: sapa dooo
amylin:fl-flint
zara: Amy!! aq dah ckp enn jgn suka kat sapa ii dari the demon. nanti kau kena buli.
amylin: mcmlah diorang berani nk buli aq-_- tpi kan aq ingat nk confess lahh
zara: AMY!! Jangan.... nanti kau kena buli dengan the angel sbb flint dan kapel dengan zoe.
amylin: alah kalau kena reject pon tak pa sbb aq x kisah sangat...
zara: baik kau dengar nasihat aq amy.....
_____esok____
amylin meninggalkan surat di loker flint
jumpa saya kat belakang sekolah
-amylepas sekolah amylin cepat ii tunggi di belakang sekolah. beberapa minit selepas itu flint pon sampai.
"ada apa kau nk jumpa aq?"tanya flint kasar. "emm saya nak bgitu yang saya s-suka a-awak" tiba ii flint gelak x ingat dunia."weyh pompuan. kau tau akk aq dak kapel? hah kalau aq nk pasang 2 pon aq lebih rela kapel ngan orang gila tepi sawah tuh dari kau. dah lah x hodoh ada hati nk confess kat aq"
bermula hari itu amy dibuli oleh the angel."kan aq dah pesan jgn confess,nie kau ada duit ker nak beli baju baru? klw x dak pinjam duit aq dulu" kata zara. "sorry zara. pasal baju x per aq boleh beli sendiri."kata amylin.
_________________________________
bersambung.....p/s : sorry pendek dan merapu...