part one

153 19 4
                                    

,,Куки! Каза малка хапка!"-казах аз и взех вилицата от ръката му.
,,Беше си малка."-се засмя приятелят ми, като след това ме целуна по бузата. Намирахме се в любимото ми кафе, където с Джънкук
най-често прекарвахме срещите си, както и в този петък следобед.

,,Да,винаги така казваш и накрая изяждаш десерта ми. Да поръчаме ли още един?"-го попитах аз. ,,Хмм.."-се престори на замислен той. ,,Благодаря, но кафето ми стига."-усмихна се и хвана ръката ми.

,,Знаеш ли, мислех си да те заведа на пътешествие. Как ти звучи далечен Изток?''
,,Искаш да вечеряме в китайския на Мин ли? Джънкук, бяхме там преди няколко дни."-отвърнах аз, което го накара да се засмее. Ако не сме на среща тук, то тогава ще сме във вкусният ресторант в азиатският квартал на Ню Юрк. Майка ми държи сладкарница там и аз и Куки често я посещаваме и ако се наложи й помагам с няколко смени.

,,Въпреки че и това ми звучи като едно прекрасно предложение скъпи, този път си мислех да е по-далече от Ню Юрк." Погледнах го учудено. С Джънкук сме заедно вече от почти една година, но не сме пътували никъде извън града заедно. Може би е заради работата ми като университетски професор по изобразително изкуство, която не ми позволява да отсъствам често.

,,Имах предвид остров Жежу. Споменавал съм ти за братовчед ми Намджун, нали?" Сватбата с годеникът му Джин е след една седмица и бих се радвал да присъстваш и ти, за да мога да те запозная със семейството ми."-чувайки това, се усмихнах широко.

༄ ༄ ༄

Здравейте отново ≧◡≦
Надявам се историята да ви хареса и да останете до край. Ще се опитам да ъпдейтвам
по-често тук, което няма да бъде много трудно, защото вече съм написала няколко глави. Както написах в интрото, тази история е инспирирана от филма ,crazy rich asians' и ви препоръчвам ако не сте гледали филма и искате да знаете за какво главно ще се разказва историята, да го изгледате.
Ще добавя много различни случки и герои, така че да не съвпада всичко с филма.
Още веднъж: благодаря ,че даваш шанс на книгата ми и много ще се радвам за коментарите ви 💘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 07, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

crazy rich asians ||taekookWhere stories live. Discover now