Partea 1 -Inceputul

77 5 1
                                    

                                                                                       Draga Jurnalule,

M-am trezit de dimineata cu ganduri multe.M-am trezit cu gandul ca el ma minte iar,ca eu voi fi din nou cine am fost .Cine am fost ,sau cine sunt?Nu stiu cine sunt.

Cand eram doar un copil de gradinita ,toti imi spuneau printesa .Printesa era alintul pentru fata sclipitoare ,mica ,cu parul blond ,lung carliontat si ochii albastrii ca apa marii .Mica si slabuta,zambareata si vorbitoare,toti ma vedeau ca pe o binecuvantare.Puteam face pe oricine fericit .Eram singura la parinti ,eram rasfatata,iar in marea familie ,eram cea mai mica dintre copii .Imi amintesc ca toti voiau sa fiu printesa lor .

Cu toate astea,cand a inceput scoala ,totul s-a schimbat .Eu nu aveam personalitate,nu eram obisnuita cu copii ,sau cu persoane noi .Eram timida,am inceput sa ma ingras foarte mult,mi-am taiat parul scurt ,iar ochii mei au devenit verzi spalacit .Eram hidoasa ,dar ceva nu se schimbase,eram la fel de sclipitoare .Colegii mei ma considerau tocilara,isi bateau joc de mine asa cum stapanii fac cu sclavii.Dar eu aveam un suflet bun sii ii iertam.Le spuneam mereu raspunsurile la teste,le faceam chiar si temele .Nu mai eram printesa ,decat acasa cu parintii mei .Intre timp ,m-am mutat ,dar mergeam la aceeasi scoala .Nu aveam prieteni,nu aveam cui sa ii povestesc despre batjocurile oamenilor din jurul meu .

Asa incepe povestea mea ...Intr-o vara ,in clasa a 6-a ,am mers la bunici .Eu si verisoara mea Anica ,mergeam acolo in fiecare vara .Anica e cu doi ani mai mare decat mine ,era satena ,cu ochi caprui si migdalati ,cu trasaturi de egipteanca,si forme bine definite .Amandoua purtam ochelari,doar ca ea arata sexi,in timp ce eu aratam doar stupid .Imi placea un baiat ,Dustin,care era cu mine in clasa,dar in ochii lui ,nu eram decat cea care ii facea temele .Pana cand,intr-o zi -Anica si prietenul ei se sarutau pe banca din fata casei iar eu ii priveam gandindu-ma ,ei oare ce simt?-a venit un baiat ,un prieten de-al ei ,la noi .Era superb ,era tot ce imi dorisem eu vreodata.

-Hei,Dary,arati de parca ti-a dat cineva cu un par in cap !a spus Anica .

Din ziua aceea ,il urmaream pe Dary peste tot ,pana a ajuns prietenul meu,iar mai apoi ,ca restul si-a batut joc .

Intre timp ,mama mea a nascut ,iar acum ,ea e printesa acestei familii,si e si printesa mea .Asa ca ,dupa ce m-am saturat de batai de joc ,adica dupa Dary ,am decis sa ma schimb .

Dear Diary ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum