LONG TIME NO SEE

56 2 0
                                    

Mi-a lipsit asa de mult .Si il simt in toate venele,vertrebrele,in toate coltisoarele sufletului,inimii si gandirii mele . Stiu ca suna siropos,si poate nu ar trebui sa incep sa iti scriu asa romane.Dar ce ma fac?Parfumul lui sta imprimat in toate hainele mele,pe toata pielea mea.Cum sa fac sa ii spun?Stiu ca daca incerc sa ii spun ceva,o sa se aseze din nou ,o sa isi plece capul,si o sa fumeze cu putere dintr-o tigara infecta,iar apoi iar va schimba subiectul ,si iar nu vom vorbii despre noi .

El? El e genul de persoana care e mereu in centrul atentiei,te face dependenta de el ,te face sa il vezi perfect ,si te omoara exact cand nu crezi .Poate trece si un secol in care nu iti vorbeste,iar tu sa crezi ca nu mai e nimic ,dar in momentul in care a vorbit din nou ,ai stiut ca ii esti fidela lui si doar lui .Ochii lui caprui iti vorbesc ,iar felul lui de a zambii,te face sa crezi ca tu esti singura femeie din viata lui .

Daca are mai multe fete?Sigur ca da.Cunosc trei din ele .Prima fata e cea care o arata lumii,persoana care face mereu ce vrea,care poate obtine orice de la oricine,care nu are nici o problema in viata asta .A doua e cea care o arata doar cand esti tu cu el in care are momente cand arata ca ar putea avea sentimente ,in care are vocea aceea de copil mic,in care se joaca cu tine si te lasa sa castigi daca va "bateti" ,in care te intelege si te ia in brate.Fata asta e cea care m-a derutat cel mai tare .Iar ultima e cea de iubit ,grijuliu,iertator ,perfect .

Ma face sa ma pierd ,sa fiu confuza ,sa plang fara motiv .Stiu ca mai are multe in viata lui,stiu ca exista ea,cea pe care o iubeste ,dar eu ce sunt...sau nu sunt?

Dear Diary ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum