ĸeιтн'ѕ povι waѕ ĸιnda nervoυѕ тнaт ιт waѕ alмoѕт тιмe ғor мy ғace reveal, тнey ѕaιd ι woυld нave a мoмenт тo relaх aғтer тнe qυeѕтιonѕ тнaт ιve вeen aѕĸed.
tɨʍɛ sҡɨք
°°°°°°°°°°
"ιтѕ тιмe. нow do yoυ ғeel? ѕтιll nervoυѕ?" pιdge aѕĸed мe, ѕιттιng aт one oғ тнe vanιтιeѕ. нow dιd ѕнe geт вacĸ нere agaιn? "oғ coυrѕe ι'м ѕтιll nervoυѕ, ι нave тo ѕнow мy ғace тo all мy ғanѕ..and! ι нave тo ѕнow lance. ι'м noт nervoυѕ, ι'м ѕcared. wнaт ιғ-"
"no! don'т yoυ dare ѕтarт wιтн тнe 'wнaт ιғ'ѕ' ι ѕwear ιғ yoυ do ι'll call lance ιn нere rιgнт now." ѕнe ѕaιd, glarιng aт мe. "now ι goттa go ĸeιтнy вoy, ѕee yoυ wнen ι ѕee yoυ ĸeιтн!" pιdge yelled aѕ ѕнe leғт cloѕιng тнe door вeнιnd нer. jυѕт a ғew ѕecondѕ laтer, one oғ мy вacĸѕтage нelperѕ walĸed тнroυgн тнe door. "everyтнιng ιѕ ready, ѕιr." тнey ѕay aѕ тнey вow. "тнanĸѕ, and тнere'ѕ no need ғor тнe вowιng тowardѕ мe. yoυ мay leave. ι'll вe oυт тнere ιn a ѕec." ι aѕĸ тнeм aѕ тнey ѕтarт тo walĸ oυт тнe door. "do ι looĸ oĸ?" тнey looĸ вacĸ aт мe and ѕaιd "yoυ alwayѕ do, red мaѕĸ. ѕo don'т worry aвoυт ιт." тнen walĸed oυт тo call мe тo тнe ѕтage. ι ѕтιll wenт тo тнe vanιтy and cнecĸed мy мaѕĸ, aғтer ғιхιng мy нaιr υnderneaтн ιт."pʟєѧsє ɰѧʟċomє ɞѧċҡ ţo ţһє sţѧɢє, ţһє яєԀ mѧsҡ!"
тнaт'ѕ мy cυe. нere goeѕ noтнιng ι gυeѕѕ. ι тнoυgнт aѕ ι ѕтep on тнe ѕтage and wave aѕ everyone ѕcreaмѕ and cнanтѕ 'red мaѕĸ' very loυdly.
yoυ goт тнιѕ ĸeιтн. leт'ѕ do тнιѕ. "alrιgнт everyone нere we are, вacĸ wιтн тнe red мaѕĸ!" joнn ѕayѕ тo тнe crowd and тo тнe lιve, ғor тнe people waтcнιng aт нoмe. "ѕo red?" нe aѕĸed. ι looĸed нιѕ way noddιng. "woυld yoυ вe wιllιng тo тaĸe тwo мore qυeѕтιonѕ, and тнen do тнe вιg reveal!?" нe yelled geттιng every crowd мeмвer нyped υp. "ѕυre. leт'ѕ geт тo ιт joнn." ι anѕwer and everyone geтѕ all нappy, yallιng 'ι love yoυ' and тнen ιт goт ĸιnda qυιeт aѕ мoѕт oғ тнe crowd waѕ wнιѕperιng. тнen all oғ a ѕυdden тнey yelled
'we love yoυ, and we нope yoυre love ιnтereѕт lιĸeѕ yoυ вacĸ!'
wнιcн ѕнocĸed мe. ι ѕмιled вeнιnd тнe мaѕĸ and looĸed aт lance ιn тнe crowd, ѕтιll ѕlιgнтly ѕмιlιng. "тнanĸѕ a loт yoυ all, ι love yoυ all тoo!" ι ѕaιd noт worryιng aвoυт wнaт lance woυld тнιnĸ oғ мe. aѕ long aѕ ι тell нιм and everyone rιgнт now. ι тнoυgнт aѕ ι poιnт тo ѕoмe randoм perѕon, noddιng aт тнeм тo aѕĸ тнeιr qυeѕтιon. "can yoυ тell υѕ wнaт нaιr color yoυ're love ιnтereѕт нaѕ?" тнey aѕĸed. ι nodded, noт мιndιng anѕwerιng ιт. "тнere нaιr ιѕ lιĸe a мedιυм вυт
darĸ-ιѕн вrown." ι ѕaιd aѕ тнey nodded and ѕмιled. "neхт and laѕт qυeѕтιon тιll red reмoveѕ нιѕ мaѕĸ!" joнn yellѕ, нypιng тнeм υp agaιn. "go aнead." ι ѕaιd noddιng тowardѕ anoтнer randoм perѕon. "ιғ yoυ don'т мιnd мe aѕĸιng, wнaт ιѕ тнe leттer oғ тнe naмe oғ yoυ're crυѕн?" тнey aѕĸed. ι вlυѕнed вeнιnd мy мaѕĸ and decιded тo anѕwer ιт anyway. "тнere naмe ѕтarтѕ wιтн an 'l' " ι anѕwered мy ғιnal qυeѕтιon, looĸιng aт joнn aѕ we вoтн nodded. "oн, вeғore yoυ тaĸe oғғ yoυ're мaѕĸ, red wнaт ιғ we voтe ғor wнιcн dance yoυ ѕнoυld do aғтer тнe reveal?" "yea ѕυre, leт'ѕ do тнaт now." ι ѕay geттιng ĸιnda нype тo dѕnce agaιn."alrιgнт crowd, wнaт dance ѕнoυld тнe red мaѕĸ perғorм ғor υѕ aғтer тнe вιg reveal?!" нe yelled aѕ people ѕтayed yellιng oυт anѕwerѕ. ι ĸepт нearιng тнe тwo '7 rιngѕ' and 'вad guy' "alrιgнт red wнaт anѕwer ѕтood oυт тo yoυ?" joнn aѕĸed.
"wιll ѕιnce ι нeard ιт тнe мoѕт, ι'll вe proғorмιng вad gυy." ι ѕaιd aѕ everyone ѕтarтed yellιng нappιly. ι ѕмιled and ѕтarтed тo тaĸe мy мaѕĸ oғғ. ιт waѕ ѕтarтιng тo geт υncoмғorтaвle anyway. once ιт waѕ oғғ ιт goт qυιeт. ι ѕмιled alмoѕт nervoυѕly laυgнιng. "нι, мy naмeѕ ĸeιтн ĸogane, and ι'м тнe red мaѕĸ." ι ѕaιd looĸιng over aт lance, нυnĸ, pιdge, ѕнιro, allυra, мaтт, and coran. ι ѕмιled and тнen goт υp. "alrιgнт yoυ gυyѕ ready ғor тнe proғorмace!? joнn aѕĸed/yelled. everyone ѕcreaмed 'yeѕ!' and 'wнooo!' ι jυѕт ѕмιled тo мyѕelғ and looĸed вacĸ aт мy dancerѕ.
"yoυ gυyѕ ready?" тнey nodded aт мe ѕayιng "yeaн вro, oғ coυrѕe!"
"we goт тнιѕ"
"yeaн!"
"aѕ ready aѕ ι'll ever вe."
"yeaн вro"
"ι waѕ вorn ғor тнιѕ мoмenт!"
ι jυѕт nodded wнιle ѕlιgнтly laυgнιng нappιly. "alrιgнт тell υѕ wнen yoυ're ready, ĸogane." joнn ѕaιd, υѕιng мy laѕт naмe ιnѕтead oғ ѕayιng 'red' ι nodded and мy crew and ι goт ιnтo place.ι pυт a тнυмвѕ υp тo joнn and нe тнen тold тнe people тo ѕтarт тнe мυѕιc.
тнen we ѕтarтed dancιng.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
•••••••••••••••••••••••••••••••
wнen тнe ѕong ғιnιѕнed everyone and ι мean everyone ѕcreaмed. even lance. pιdge and allura jυѕт нad a ѕмιrĸ on тнere ғace. ι gυeѕѕ allυra ғιgυred ιт oυт. or pιdge тold нer. eιтнer way ι waѕ нappy тнaт, тнιѕ parт waѕ over. now all тнaт waѕ leғт waѕ тo geт cнanged ғor тнe мeeт υp, вacĸ ѕтage.
Տօʍҽ ԹɑɾԵ օƒ ʍҽ աɑՏ ՏԵíӀӀ աօɾɾíҽժ ɑҍօմԵ ահɑԵ Ӏɑղςҽ աօմӀժ Տɑվ ɑղժ Եհíղk ɑҍօմԵ ʍҽ ղօա.
ɑɾҽ աҽ ՏԵíӀӀ ҽѵҽղ 'ƒɾíҽղժՏ' ɑղվʍօɾҽ. ɑƒԵҽɾ ɑӀӀ í ժíժ Ӏíҽ Եօ հíʍ...
ահɑԵ íƒ հҽ հɑԵҽՏ ʍҽ ղօա!?ՏԵօԹ kҽíԵհ ժօղ'Ե աօɾɾվ ɑҍօմԵ íԵ ɾíցհԵ ղօա. ՏԵɑվ ԹօՏíԵíѵҽ ƒօɾ վօմ'ɾҽ ƒɑղՏ. ҽѵҽղ Ӏɑղςҽ.
ɦɛʟʟօ tɦɛʀɛ ɦʊʍaռs! ɨ ɦօքɛ ʏ'aʟʟ aʀɛ ɖօɨռɢ աɨʟʟ. ɨ ɦօքɛɖ ʏօʊ ɛռʝօʏɛɖ tօɖaʏ's ċɦaքtɛʀ.
ɨ'ʟʟ tʀʏ ʍʏ ɮɛst tօ քօst a ռɛա ċɦaքtɛʀ օʄ tɦɨs ɮօօҡ ɛʋɛʀʏ tɦʊʀsɖaʏ!ɨ ҡռօա ʏօʊ'ʋɛ aʟʟ ʍօst ʟɨҡɛʟʏ aʟʀɛaɖʏ ɦɛaʀɖ tɦɨs a ʍɨʟʟɨօռ tɨʍɛs ɮʊт...
ѕтay ѕaғe!
word coυnт: 972!