Karşı komşunun kapısı açılınca merakımdan kafamı kaldırıp baktım meraklı bir halde saçı dağınık bana baktığını gördüm selam şeklinde kafasını salladı bende karşılık verip güldüm ve kapıyı kapattı o sırada çalışan içeriden beni çağırmıştı içeri girip neyin nereye konulucağını anlattım bir süre sonra can sıkıntısından evden çıkıp karşı komşunun kapısına yöneldim kapıyı çaldım kapının açılmasıyla gözlerim kocaman olmuştu yarı çıplak bembeyaz tenli saçları hala ıslaktı sanırım yeni banyo yapmıştı kapıyı tamamen arılayıp beni içeri davet etti içeriye girdim etrafa baktım ama gözüm hala o beyaz tenli kişideydi hemn kendimi tanıttım ben Jeon Jungkook busandan geliyorum diye bir süre sonra o konuya geldi ben Kim Taehyung 3 senedir burdayım koltuğa oturdum oda karşı koltuğa oturdu birbirimize bakıp nedensizce gülümsedik... Ona bakmaya devam ediyordum teni bembeyazdı saçları ıslaktı hala yutkunup söze girdim "isterseniz gidip üstünüzü giyin hasta olucaksınız" dedim bana bakıp "Peki kusuruma bakmayın sizi bekliticem" diyip yukarı çıktı. O sırada ayağa kalkıp etrafa bakmaya başladım gözüme bir tablo kesilmişti tablonun olduğu kısma gittim tabloyu baştan aşağıya süzdüm iki kişinin birbirine aşkla baktığı bir tabloydu gözlerimi kapayıp hayal etmeye başladım "o ve ben birbirimizin aşkı böyle devam ede bilir mi?"...