Była to mała chatka między drzewami. Składała się z poprzybijanych do siebie desek. Miała też trzy małe okienka. W środku siedział chłopiec. Niebieski chłopiec. Płakał.
Dom był zdemolowany. Słychać było huk, wybuchy i krzyki, błyskały światła. Z czarnych oczu chłopca lało się coraz więcej łez. Nagle do domu wbiegł drugi chłopak. Szybko zatrzasnął za sobą drzwi. Wyglądał zupełnie tak jak mniejszy, tylko że był starszy. On również był niebieskiego koloru, miał duże, szpiczaste uszy oraz czarne włosy i oczy. Dyszał ciężko. Przyklęknął obok małego chłopca, przytulił go i powiedział, że zaraz wróci i że wszystko będzie dobrze, po czym wyszedł zamknąwszy za sobą drzwi. Mniejszy znów się rozpłakał, lecz zaraz ucichł. Coś mu się przypomniało. Zerwał się na nogi i wbiegł do drugiego pomieszczenia gdzie na dolnym łóżku leżało małe zawiniątko. Było to dziecko o białej cerze w brązowe kropki i bystrych pomarańczowych oczkach, które wpatrywały się w oczy niebieskiego chłopca.
Nagle domem wstrząsną huk. Bardzo głośny. Ktoś krzyknął. To musiało być gdzieś blisko, bardzo blisko. Chłopiec zerknął na dziewczynkę i przytulił ją chcąc pocieszyć, dodać otuchy, ale dziecko nie wyglądało na przerażone, a z pewnością nie bardziej niż chłopiec, który uśmiechnął się smutno do dziewczynki po czym wyszedł. Gdy znajdował się w pokoju, który prowadził na zewnątrz, ostrożnie podszedł do drzwi, powoli otworzył je i wychylił głowę.
Kilka metrów przed domem leżał starszy chłopiec. Nie był już niebieski tylko czarny. Miał podarte i spalone ubrania oraz dużą ranę na szyi i prawym przedramieniu. Lewa noga była kompletnie spalona od kolana w dół.
Mały powoli wyszedł na zewnątrz i podszedł do starszego, patrząc na niego szeroko otwartymi oczami. Chwilę później opamiętał się. Rozejrzał się dookoła, gdzie nadal słychać i widać było wybuchy, po czym z powrotem spojrzał na leżącego. Przyklęknął obok niego nadal przerażony i chwycił go za nadgarstek. Razem rozpłynęli się w mglistym pyłku.
Cześć. Chcę tak z góry powiedzieć, że nie wiem kiedy będą pojawiać się rozdziały :^)
Książka w trakcie korekty.
CZYTASZ
Baobashi
FantasyOpowieść o dwóch chłopakach z różnych wymiarów, którym życie od zawsze rzuca kłody pod nogi. Ważną rolę ich życiu odgrywają przyjaciele, którzy również nie mają lekko. Książka jest takim trochę eksperymentem, więc ostrzegam że może się zmieniać spos...