ZdravÝm mé jméno je JaNiČkA a chodím do 3. třídy. MamYnka mY vždy říkala že jednou najdu toho pravého pryYnce na bÝlém koni až budu velYká holka. Vstala jsem právě v 8:00 ani o minutu dřív nebo pozdějY, než jsem se vůbec dokázala zorYentovat vběhla do pokoje máma. Ještě se spolu nebavÝme, protože mY nekoupYla bílÍho poníka a trYko Sofinky Skalkos. Lépe řečeno..já se s ní nebavÝm. Vešla do pokoje s nějakýma lÝstkama.
M (máma) nečekaně ( ͡°ᴥ ͡° ʋ)
J (JaNiČkA) :
M: JaNiČkO zlatíčko! Mám překvapení aby si nebyla už naštvaná :) *usmála se máma*
J: VIpadni jestlY pro mNĚ nemáš trYko nebo poníka, nejlÝp obojí!
M: Mám něco mnohem lepšího zlato :3
J: JÝdlo? :0
M: Lístky na Ondyho sraz za 666666 tisíc euro :)))
Když jsem to slIšela nemohla jsem uvěřit vlastním ušÝm! Yhned jsem začala brečet štěstím. SpÝše to vIpadalo jako chrochtání nějakého postiženého prasete ;). VItrhla jsem jí lÝstky z ruky a bJĚžela do koupelny dát sY mejkup. Napatlala jsem sY na sebe 70 vrstev mejkapu od vJetnamců z večerky, tunu rtěnky z WYshe a řasI dlouhý jak hovno slYmáka. Oblékla jsem sY minY sukni a velkej vÍstřih. Mamka už čekala venku s AudYnou jelikož tam přece nepojedu jak socka. JelI jsme když v tom se uplnJĚ porouchalI semaforI. Začalo něco najednou šumNĚt a přes náma se obĚvYl nějakej hubeňour. BYL TO SLENDRMEN!!!!! Dnes je fakt šťastnej den! VIběhla jsem z auta a řvala: Kde je DžefÝk moje láska ?!?! :0000 On mNĚ vzal do jeho chapadel a navždy umlčel. Následně jsem vyběhla ze křoví a byla šťastná že ta malá mrtvYtelskogramatickonevychovaná ropucha (tímto se omlouvám ropuchám :'<) umřela. Díky za přečtení tohoto mého prvního cringe díla.
Díky palačinky :3
ČTEŠ
:) obyčejně neobyčejný mládenec MiKuLa :)
HorrorNebudu se vyjadřovat ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ (pravopisné chyby schválně..přece jenom jedná se o Mikulu..). Nedoporučuji těhotným ženám a slepým lidem.