iyi okumalar😘
@iamaydaw_ instagram hesabım isterseniz takip edebilirsiniz orada takılıyorum falan
Kim Jisoo
"Kavga etmeyi kesin artık."Lisa"Susar mısın unnie? Konserve olamıyorum."
"Gerizekalı konserve değil o konsantre."
Jennie"Velede bak daha konuşmayı yeni söküyor."
Lalisa,Jungkook'un saçlarını bırakıp ayağa kalktı. Jennie'ye çok kötü bakıyordu. Jennie'de farkedince Yoongi'yi bırakıp ayağa kalktı.
Sıçtık buradan ölü çıkar ölü.
Amerikan mutfağımızdan çıkıp tam yanlarında durdum. Şuan oda kovboy filmlerinden bir sahneye dönmüştü.
Laurus muydu o geçen?
*hani kovboy filmlerinde yuvarlak bir şey geçer ya ıssızlığı belli eder hatta 'oscar çöllerde' diye bi çizgi film vardı onda da geçmişti adı doğru mu bilmiyorum ama anladınız siz beni euskwjdmirkc*Lisa"Ne dedin sen?"
Jennie"Söküyor dedim."
Lisa"Hayır aşkım ondan bahsetmiyorum 2 önce dediğin."
Jennie"Daha dedim bebişim."
Lisa"He ondan 2 öncesini söyle aşko."
Jennie"tamam tamam hatırladım."
Tekrar sert bakışlar atmaya başladılar. Nasıl düzelip devam ediyorlar? Bunlar mal mı?
Kafamda deli sorular
Lisa"Ne dedin sen?"
Jennie"Söküyor dedim."
Lisa"Hayır aşkım ondan bahsetmiyorum-"
"Ay yeter! 10 saattir kavga etmenizi bekliyoruz baksanıza bütün ev toplandık."
Evi gösterirken Ahmet abiyi gördüm.
"Ahmet abi sen neden geldin amk? 65 yaş üstüne yasak var sen çıkmayacaksın evden."
Ahmet abi"Soğuk hava dalgasını hissettim geldim."
"Ahmet abi bak 3000 tl kesecekler bizden git lütfen. Valla hapise alırlar bizi."
Ahmet abi"Birazdan giderim soluklanayım da."
"He ben anladım yani sen bizim hapise girmemizi istiyorsun. Oldu o zaman ben direk polisi arayıp kendimi ihbar ediyorum. Hapiste beni şişlerler falan asla karışmam."
Ahmet abi"Tamam yavrum tamam gidiyorum."
Ahmet abiyi zor bela evden attıktan sonra kızlara döndüm.
"Şimdi edin kavganızı!"
Jennie"Hevesim kaçtı benim."
Rosé"Ağzınıza sıçarım sizin."
Jimin"Vay be şu narin kızı bile bu hale çevirdiniz ya."
Rosé"Ne hale dönmüşüm ben ya?"
Jimin"Bir şey demedim be kızım."
Rosé"Ben senin kızın falan değilim gerizekalı."
Onların kavgalarını takmayarak;
İkisininde ellerini tutup birbirlerinin saçlarına koydum.
(Jennie ve Lisa'dan bahsediyor)"Şimdi ediyorsunuz etmezseniz kafanızı sürte sürte alev çıkartırım."
Lisa"Ya unnie hevesimiz gitti! Bize karışma!"
"Orospuya bak orospuya. Bi de bana bağırıyor."
Kafamı onlardan ayırmamla bütün evin dağıldığını görmem bir oldu.
Herkes kavga ediyordu!
Tam Jennie ve Lisaya kızacaktım ki kaçtıklarını gördüm.
"BEN SİZİN AĞZINIZA SIÇACAĞIM BEKLEYİN DAHA!"
×××
Herkesi ayırıp evden kovdum. Evde sadece Rosé ve ben vardık.
"Bokum çıktı ama ben onların gelmişini geçmişini belleyeceğim. Onlar daha dursun."
🎈🎈
BOK GIBI OLDU
cümleleri toparlayamadım nedense
şimdi gidip sınava gireceğim sizi bekletmemek için attım sonra düzenlerim belki
çok kötüydü:(((
komik kısımlar vardı ama nedense yazamadım cümle kuramadım resmen. Türkçe ağlıyor benim yüzümdenneysee
sizi seviyorm😘
kendinize dikkat edin♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp *Bangtanpink Pambık Piremsesler ve Yedi Pezevenkler*
HumorKim Seokjin "Pambık Piremsesler ve Yedi pezenkler" grubunu oluşturdu. Kim Seokjin "Sizi" ekledi. Kim Seokjin:Selamınaleyküm mümin kardeşlerim. &küfür içerir rahatsız olacaksan girme! !Kitap bana aittir eğer çalınırsa hakkında işlem başlatılacaktır...