Első kihívás

55 5 14
                                    

Üdvözletem mindenkinek!

Köszönöm a kihívást Szofi_05-nek!
A lényege az, hogy egy saját történetről kell tíz tényt írni. Nekem még nincs nyilvános saját sztorim, de épp dolgozok egyen, ezért értelemszerűen arról írok.
Tervezem később azt is publikálni, de egyelőre még csak az alapok kidolgozásánál tartok.

Na de elég a fecsegésből, vágjunk bele!

1. A történet egy másik világban játszódik, az elfek (vagy tündék, de én inkább elfnek hívom őket) világában. Helyileg pedig egy elég nagy szigeten van, ezt kisebb szigetek veszik körbe.

2. Ebben a birodalomban nyolc elf faj él: tűz elfek, víz elfek (nimfák, sellők, szirének), szél elfek, erdei elfek, fény elfek, éjjeli elfek, a 'normális' elfek és a Kitaszítottak. Mindegyik fajnak vannak különlegességei, ez a legtöbb esetben a nevükből kikövetkeztethető.

3. A főszereplő Neira, egy erdei elf lány. Általában kedves, de kicsit félénk, visszahúzódó. Az apja Ledonia tartomány vezetője, de mint minden más elf, ő is ugyanúgy dolgozik, és ez szinte minden erdei elfre igaz.

4. Van egy másik főszereplő is, Derisiel, aki egy éjjeli elf lány. Kicsit szúrós természetű, és könnyen visszaszól annak, aki olyat mond, amit nem kellene. Ezeket a tulajdonságait a szüleitől örökölte, de róluk majd később. Ha itt nem is, a történetben biztos benne lesz.

5. Nem tervezek bele romantikus szálat, de végülis bármi előfordulhat.

6. Lesznek benne családi botrányok/titkok. Ezeknek a nagyrésze megvan, már csak bele kell építenem őket a cselekménybe (meg még ki kell találnom a cselekményt).

7. Több olyan karakterem is van, aki fontos lesz később, de még nem tudom, hogy milyen szemszögből írjam a sztorit, úgy, hogy ők is benne legyenek, de ne zavarjanak össze senkit.

8. Van olyan szereplő, akinek van testvére, így egy ikerpár is benne lesz a történetben, de nem főszereplőként.

9. A birodalomban, aminek Asdal a neve, hat tartomány van, plusz a Szirén-sziget, a Kitaszítottak szigete és a sziget ahol Eloire városa található, ami a fény elf tartomány fővárosa.

10. A sztori eredete: Körülbelül március elején kezdődött. Valamikor akkor rajzolgattam a kedvenc füzetembe, előtte vagy akár közben is olvastam Gyűrűk Ura és Hobbit vicces könyveket, horoszkópokat és Legolas fanfiction-öket. Ezek, és a kelta jellegű zene, amit néha hallgatok, adták az ötletet ahhoz, hogy rajzoljak egy elfet. Igen, ez csak így kipattant a fejemből. A legelső karakterem Neira volt, már akkor tudtam, hogy valamilyen természettel kapcsolatos ereje lesz. Utána következett egy fény elf, egy tűz elf és egy éjjeli elf, Derisiel. Utána nem volt megállás, jött egy szél elf, nimfa (alap víz elf) egy sellő és egy sima elf (ekkor még nem voltak Kitaszítottak). Akkor kezdett kialakulni bennem, hogy ebből lehetne egy tök jó történetet írni. Sok szereplőt hoztam még létre, volt, hogy úgy éreztem, a karaktertervezés jobban érdekel mint maga a tényleges történet. Néha semmi kedvem nem volt foglalkozni vele, ilyenkor inkább hagytam, nem sürgettem a dolgot, hiszen a saját szórakoztatásomra találtam ki. Most már jóval több része van kidolgozva, még egy kis térképszerűséget is rajzoltam hozzá, és az elf fajtákról is írtam egy-egy A5-ös oldalnyi dolgot. Mostanság már több ötletem van, remélem tényleg lesz belőle valami.
Köszi ha elolvastad! :) Ha meg nem, hát ez van.

Én is kihívok néhány embert, persze nem kötelező megcsinálni.
A kihívottjaim:
Gyemant2006
GyngysiVeronika
__Heny__
Lily122915

A legközelebbi viszontlátásra!
(remélhetőleg majd az én történetemben) :)

KihívásokWhere stories live. Discover now